connexxion Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ik heb een 100% savegame gedownload hier voor de pc, maar nu kan ik nergens die map vinden waar ik hem in zou moeten zetten kan iemand mij hier mee helpen???? Connexxion Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Hey welkom op het forum connexxion Wanneer jij je spel hebt geinstalleerd word er automatisch een map gemaakt, genaamd 'GTA San Andreas User Files', in deze map worden al je instellingen en savegame bewaard. Daar moet jij dus je savegame ook inzetten. Als jij je spel goed hebt geinstalleerd bevind 'GTA San Andreas User Files' zich gewoon in 'Mijn Documenten' (Deze map staat als het goed is bij Start en dan rechtsboven) Reageren
Jorair Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) welkom op het forum conexxion kijk ook eerst eens even of je san andreas Versie1 of Versie2 hebt, als je V1 hebt moet je ook een V1 savegame hebben, als je V2 hebt moet je een V2 savegame hebben dit zijn savegames voor san andreas V1: klikkie dit zijn savegamen voor san andreas V2: hier dus Bewerkt: 16 september 2006 door Jorair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.