Swiggers Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 bij sanandreas user track kun je liedjes in dien heb ik gedaan maar nog kan ik geen eigenmuziek luisteren?? swiggers Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 bij sanandreas user track kun je liedjes in dien heb ik gedaan maar nog kan ik geen eigenmuziek luisteren??swiggers Voor San Andreas moet je de liedjes in je map User Tracks zetten, die kan je vinden in je GTA San Andreas User files. En die map kun je vinden in de map Mijn Documenten. Daarna als je je nummers in de map hebt gezet start je je spel en ga naar Options > Audio Options > User Track Options en druk dan op Scan User Tracks. Daarna kun je je spel loaden, en als muziekzender moet je User Track Player hebben. Ik denk dat je dat laatste bent vergeten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Hey swiggers De liedjes die je in Mijn Documten > GTA San Andreas User Files > User Tracks zet kunnen maar van 3 formaten zijn namelijk: Mp3. WMA en OGG. Wanneer je dezen in de map hebt geplaatst kun je ze meestal nog niet ingame luisteren. Hiervoor moet je ze eerst nog scannen, dit doe je door je GTA SA op te starten, wanneer je dat hebt gedaan ga je naar je Options Menu, vanaf hier ga je naar Soundoptions/settings. Dan druk je op Scan User Track (files) Wanneer je dat gedaan hebt scan je spel de bestanden die jij in je User Tracks maps hebt staan. Wanneer jij nu de in de auto zit scroll je door je radiozener lijst todat je de 'Usertrack Player' tegenkomt. Op die zender zullen dus je Mp3 bestanden afgespeeld worden. Als je er nog vragen over hebt stel je ze maar Bewerkt: 5 oktober 2006 door Typhoon Reageren
tuinsnoeier Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) bij sanandreas user track kun je liedjes in dien heb ik gedaan maar nog kan ik geen eigenmuziek luisteren??swiggers dat kan, en is leuk! het beste is een MP3/WMA file[-s] om erin te zetten. Dat doe je als volgt: In je ''Mijn Documenten'' staat een map genaamd ''GTA San Andreas User Files''. Hier moet je verder niet aan kloten want dan kan er veel misgaan. Maar goed. Als je eenmaal in die map zit, dubbelklik je weer op ''User Tracks'''en 'deponeer' je hier je MP3/WMA [geen ander soort!] muziek in. Je start SanAndreas opnieuw op alstie al aanstond enne... TÁÁÁDAAAA! Deze kun je een voertuig beluisteren onder 't kopje ''User Files'' huppeldepup. Je gaat naar een volgende radio met 'R' op je toetsenbord óf je 'Scrollt' met je muis! S Bewerkt: 4 oktober 2006 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.