gammie_ Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Beste leden, Ik heb hulp nodig bij het spel Emergency3 Mission: live, ben nu bij de missie dat je een grote trein brug hebt waar een bunshie jumper (als ik het zo goed schrijf) van af was gesprongen maar dat ging goed mis en de camera vrouw viel op de baan flauw maar goed dat is dus ongeveer de missie maar dan moet ik aan de overkant van het water zien te komen want er ligt een man onder een boom maar hoe kom ik er ik heb wel zo'n bootje alleen als ik op de onverkant klik komt hij juist bij waar die is ingestapt hopelijk kan iemand me verder helpen Reageren
Dikbuik Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 je hebt daarvoor de pontonbrug nodig. die kun je oproepen door bij dat ingenieur stukje te kijken waar ook die hijskraan etc bij staat. je moet die auto naar de rivier toe laten rijden en een brug laten bouwen. ga dan met een wagen met boot erop, ambulance en hijskraan naar de overkant. aan de andere kan van de brug ligt dat mannetje onder een boom. met de hijskraan haal je die boom weg. dan laat je een trauma heli die gast optakelen en aan de andere kant van die rots neerleggen. dan breng je m naar t ziekenhuis. maar eerst moet je eigenlijk iets verderop bij dat meer, ook aan die kant van de rivier waar je niet kan komen zonder brug, zon vrouwtje redden uit het water met die boot. missie geslaagd Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Thx het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.