Jump to content

Fifty Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Zorg ervoor dat 50 het focuspunt wordt en dat als je de sig ziet dat je weet dat het een 50 sig is. Als je die zwarte brush weghaald en Adjustments Layers gebruikt (Curves, Brightness/Contrast, Grandient Map enz.) dan wordt 50 al wat duidelijker.

Qua effecten zit het wel goed, alleen jammer dat je Fifty niet goed kan zien.

60%

Geplaatst:

Heey LOW,

Commentaar: Je siggy viel me eerlijk gezegd wat tegen :$ Wat me tegen zat, is de eentonigheid. En ook wat Ferre zei moet ik hem gelijk geven, want dat viel me ook tegen bij je siggy..

- punten: Hij is eentonig, en de persoon in je siggy is amper zichtbaar, en het fond van je siggy is ook amper te zien.

+ punten Je lettertype en effecten zijn goed gelukt

EindTotaal Punten: 6.2

Eindbesluit: Ik weet het, niet zo'n hoge score, maar ik vind hem niet echt mooi, of netjes afgewerkt, want vele dingen zijn te eentonig, en daar kon je meer werk insteken. Ook kon je een duidelijkere fond geven, en die persoon wat duidelijker maken. Ik weet zeker dat je sig er dan veel beter en afgewerkter had uitgezien. Onthou het mischien voor volgende keer :puh:

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...