Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Hey iedereen, ik heb nu een tijdje het spel verkent en ben nu met missies bezig. maar ik wil graag me auto tunen, ik heb die lowride competitie al gedaan,... kben nu bij een race. maar wanneer kan ik me auto tunen want ik wil graag een blista compact tunen. das nog koeler dan een "club" B) Reageren
mart Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik weet zeker dat dat in san fiero kan maar daar ben je nog niet of wel? Reageren
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik weet zeker dat dat in san fiero kan maar daar ben je nog niet of wel? nee kheb hem al sinds 28 maar heb eerst de quad, hovercraft ect... gezocht en de map on-grijs gemaakt. dus ben nu pas net ff bezig met missies. Reageren
The Godfather Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 transfender in SF of in LV Reageren
Orange-grove Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik weet zeker dat dat in san fiero kan maar daar ben je nog niet of wel? nee kheb hem al sinds 28 maar heb eerst de quad, hovercraft ect... gezocht en de map on-grijs gemaakt. dus ben nu pas net ff bezig met missies. waar vind je die hovercraft nou???? Ik weet het nog steeds niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.