MASTERMIND Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ja ja en dan heb ik niet over de missies, maar over ballasterrein dat je kunt veroveren? 2 tot nu toe bij bekende gebieden zijn: -bay side marina (rond bootschool) -paradiso (ten noorde van safehouse) Deze zijn trouwens gemakkelijk te veroveren stuk of 15 man. Maar weet iemand er nog meer behalve in Los Santos. Let me know! Reageren
Damos Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ik weet daar niks van af heb je daar een filmpje van ofzo? Reageren
Scooter Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Ja ja en dan heb ik niet over de missies, maar over ballasterrein dat je kunt veroveren?2 tot nu toe bij bekende gebieden zijn: -bay side marina (rond bootschool) -paradiso (ten noorde van safehouse) Deze zijn trouwens gemakkelijk te veroveren stuk of 15 man. Maar weet iemand er nog meer behalve in Los Santos. Let me know! Als je gebruik maakt van de bug, dat je een kwartier door vliegt ten noorden van LV, en vervolgens verdrinkt, heb je wel wat meer 'gang territories'. Maar volgens mij wist je dat al wel. Meer 'gang territories' kan je niet krijgen. Ook niet in LV, als je dat soms bedoelde. Ten noorden van SF kan je stukken veroveren, en volgens mij in het (zuid)westen van SF ook dacht ik.. Moet je maar even goed kijken op de kaart. Bewerkt: 17 september 2006 door Scooter Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 als iemand nog andere gebieden weet dan wil ik graag weten want de kaart toont dit niet aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.