Jump to content

los desperados

Recommended Posts

Geplaatst:

GTASAsf6.bHeey

ik zit met los desperados op de pc vast :schater:

ik weet niet meer hoe je gangs mee kan krijgen in je car

wil iemand me zeggen hoe dat moet

of doe anders gelijk die missie

Geplaatst: (bewerkt)

Hey reinbertio welkom op het forum :cya:

Om gangmembers te recruten moet je genoeg respect hebben. Dit krijg je o.a. door missies. Jij hebt waarschijnlijk al genoeg respect, om de gangmembers te recruten richt je op ze met de rechter muis knop, dan druk je op G of H om ze te recruten. Wanneer je dit hebt gedaan zullen ze je steeds volgen en je helpen wanneer iemand op je schiet. Wanneer je weer op G druk zal je zeggen dat ze mee moeten komen, wanneer je op H drukt zeg je dat ze moten blijven staan. Je kan je gangmembers weer kwijtraken door G of H lang in gedrukt te houden.

De savegame die jij hebt geplaatst zit nog niet bij Les Desperados, je hebt waarschijnlijk de verkeerde geupload ;) Als nog iemand hem moet halen, upload hem dan even opnieuw.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

volgens mij bij de missie los desperados, hoef je geen members te recuiten, dat is al gebeurt en 3 gangmembers volgen je volgens mij al automatisch...

Geplaatst:
volgens mij bij de missie los desperados, hoef je geen members te recuiten, dat is al gebeurt en 3 gangmembers volgen je volgens mij al automatisch...

Nee dat is niet waar, aan het begin van de missie krijg je de opdracht om er minimaal twee te recruten. Het mogen er vast wel meer zijn dan 2, maar het klopt niet dat er automatisch 3 klaar staan die je volgen.

Geplaatst:

thanks dat van die g en die h wist ik al

maar dat werkte nie

dus het zal aan die rmb liggen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...