reinbertio Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 GTASAsf6.bHeey ik zit met los desperados op de pc vast ik weet niet meer hoe je gangs mee kan krijgen in je car wil iemand me zeggen hoe dat moet of doe anders gelijk die missie
Typhoon Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Hey reinbertio welkom op het forum Om gangmembers te recruten moet je genoeg respect hebben. Dit krijg je o.a. door missies. Jij hebt waarschijnlijk al genoeg respect, om de gangmembers te recruten richt je op ze met de rechter muis knop, dan druk je op G of H om ze te recruten. Wanneer je dit hebt gedaan zullen ze je steeds volgen en je helpen wanneer iemand op je schiet. Wanneer je weer op G druk zal je zeggen dat ze mee moeten komen, wanneer je op H drukt zeg je dat ze moten blijven staan. Je kan je gangmembers weer kwijtraken door G of H lang in gedrukt te houden. De savegame die jij hebt geplaatst zit nog niet bij Les Desperados, je hebt waarschijnlijk de verkeerde geupload Als nog iemand hem moet halen, upload hem dan even opnieuw. Bewerkt: 17 september 2006 door Typhoon
Bassiej Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 volgens mij bij de missie los desperados, hoef je geen members te recuiten, dat is al gebeurt en 3 gangmembers volgen je volgens mij al automatisch...
-Matthijs- Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 volgens mij bij de missie los desperados, hoef je geen members te recuiten, dat is al gebeurt en 3 gangmembers volgen je volgens mij al automatisch... Nee dat is niet waar, aan het begin van de missie krijg je de opdracht om er minimaal twee te recruten. Het mogen er vast wel meer zijn dan 2, maar het klopt niet dat er automatisch 3 klaar staan die je volgen.
reinbertio Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 thanks dat van die g en die h wist ik al maar dat werkte nie dus het zal aan die rmb liggen
Recommended Posts