Jump to content

PHP Fusion 6.0.1.5 Uploaden naar FreeHostia

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik wil graag een website maken met PHP. Ik heb FileZilla gedownload, en daar wou ik mijn PHP bestanden uploaden naar FreeHostia.

In de instructies van PHP Fusion stond dat je de mappen die in PHP Files naar 777 moet CHmodden.

Ik heb FileZilla opgestart, en daarmee heb ik dit gekregen:

http://img246.imageshack.us/img246/2600/filezillalv7.jpg

Als ik met mijn rechter muisknop op PHP Files druk krijg ik dit:

http://img246.imageshack.us/img246/1313/filezilla2hg8.jpg

Hoe moet ik deze map CHmodden naar mijn account op Free Hostia?

Ik heb al een MySql database (ofzo) aangemaakt.

Zoals je boven ziet zie je:

Adress, User, Password, Port

Welke moet ik hier intyppen?

Dus bijvoorbeeld:

Adress: mijnadres.freehostia.com?

User: Wat bedoelen ze hiermee? Mijn user nummer ofzo?

Password: Mijnpaswoord

Port: Wat is dat? Hier heb ik geen informatie gekregen..

Kan iemand me a.u.b. helpen?

Geplaatst:

Dit hoef je niet persé met Filezilla te doen. Op de site van Freehostia kun je het ook doen. Ga daarvoor naar File Manager en selecteer dan alle mappen waarvan je de permissies wilt veranderen. Onderaan zie je dan ---. Klik op de knop ernaast en je kunt 777 kiezen. Druk dan op change en klaar!

Geplaatst:

Ik zelf gebruik flashFXP

Deze kun je 60 dagen lang gebruiken gratis, erna moet je het aankomen.

Nu ga ik je een tip geven.. Eens deze gratis proeftijd afgelopen is, smijt je dat uploadprogramma van je pc, en installeert het opnieuw. Dan kun je weer 60 dagen lang met FlashFXP werken. Het is een handig, snel en veel gebruikt product.

Ik gebruik het altijd, en kan hiermee binnen de paar seconden de site updaten. Je hoeft er maar 1 keer je gegevens intevullen, en volgende keer onthoud ie het, zodat je nog maar enkel jouw gegevens moet aanklikken maar niet meer moet intypen. Dat spaart ook weer wat werk uit.

Adress: mijnadres.freehostia.com moet je hier idd invullen, vul er nooit www. of http:// bij

User: Nee, je accountnaam waarmee je geregistreerd bent. Als je met Gangsta geregistreerd bent, Gangsta dus

Password: Het wachtwoord dat je aangevraagd hebt voor je adres

Port: 21

Veel succes met je site

Geplaatst:

Bij vele programmas is dat normaal hoor..

Ik gebruik FlashFXP omdat dat sneller is, ik had er al veschillende geprobeerd, ook dreamwaver, maar FlashFXP vond ik het handigste en snelste

Dat het zolang duurt met uploaden met dat ander programma dat je gebruikt is niet erg, gewoon afwachten zou ik zeggen.. :puh:

Geplaatst:
Dit hoef je niet persé met Filezilla te doen. Op de site van Freehostia kun je het ook doen. Ga daarvoor naar File Manager en selecteer dan alle mappen waarvan je de permissies wilt veranderen. Onderaan zie je dan ---. Klik op de knop ernaast en je kunt 777 kiezen. Druk dan op change en klaar!

Of je doet het wel met Filezilla, aangezien je toch bezig bent daarin:

selecteer map of bestand die je wil CHmodden

met rechtermuisknop klikken op het bestand/map

menutje komt, ga naar "file attributes"

Krijg je een venster te zien, voor CHmod 777 type je 777 in het "numeric value" hokje

klik op "ok"

NB dat is na het uploaden

Geplaatst: (bewerkt)

Dank je wel! :*D

Hij is nog steeds bezig met uploaden. :puh:

Ik zie dat hij Turkische, Nederlandse, Zweedse en Engelse talen is aan het uploaden.

Ik wist niet dat er in PHP Fusion ook een Forum zit. :*D

Cool! Die is hij ook aan het installeren.

Jongens dank jullie wel voor jullie hulp! In 2 dagen heb ik geleerd hoe je moet uploaden! :schater:

Als ik nog problemen heb dan zeg ik het.

Jullie zijn professioneel. :Y:klap:

EDIT:

Jongens, ik ben allang klaar met het uploaden, weet iemand waar ik nu moet gaan?

mijnnaam.freehostia.com/...

?

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...