.Timothy Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ok ik dacht: er zijn een boel mensen met vragen over uploaden en dergelijke dus....... Hoe je kan uploaden: Je kan gewoon via het forum oploaden door: 1. Ga als je een nieuw topic aanmaakt naar beneden en kilik op 'Bladeren' 2. Je zult nu een nieuw venster openen: 'Openen'; ga naar Mijn Documenten\GTA SA User Files (staat meestal op C:\) 3. Hier zal je .b bestanden aantreffen 4. Klik op het gewenste bestand; voor GTA SA is het meestal: GTASAsf1.b die 1 staat voor het slotje waar ie instaat als je een savegame wilt laden. 5. Klik op OK 6. Klaar! Let op!: Je kan maar 1mb uploaden Let nog even op!: Het schuingedrukte geld voor savegames; niet voor plaatjes!; voor plaatjes kies de gewenste map! Via www.ImageShack.de: 1. Ga naar deze site 2. Klik op 'Bladeren...' 3. Kies de gewenste map 4. Klik op OK 5. Klik op 'Host It!' 6. Klik rechts op de tekstbox van Thumbnail for forums (1) 7. Klik op kopieren en plak hem in je bericht. 8. Klaar! Let op!: Dit is voor foto's! Je kan ook op Rapidshare bestanden uploaden: 1. Ga naar deze site 2. Klik op bladeren... 3. Ga weer naar Mijn documenten\SA User Files 4. Dubbelklik weer op het gewenste bestand. 5. Klik op Upload! 6. Klik op onderaan de pagina op 'I don't want a collector's account right now. Just give me the download-link.' 7. Klik rechts op je download link en zeg kopiëren. 8. Klik dan op het hyperlink tekentje en zet je downloadlink erin druk op ok zet je tekst erneer..... 9. Klaar! Downloaden: Klik op het hyperlinkje en download! P.S.- je voor de moderators: ik vond dit topic nogal nodig want er zijn telkens vragen over het downloaden e.d. Als jullie het niet vinden dan mag je dit topic sluiten.......
GTA-Sheep Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Inderdaad....overbodig. Want hoe je moet uploaden staat al uitgebreid in de Forum Helpdesk en in naar schatting meer dan 100 verschillende topics. Het feit dat er desondanks dat nóg steeds mensen vragen hoe dit moet betekent niet dat de informatie er niet is, maar dat de mensen beter moeten zoeken. Slot >>> Door Dizzee: En hier ook<<<
Recommended Posts