-Niels- Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Om dit gedeelte even wat leuker maken, zou ik het volgende willen voorstellen. Het is een klein spelletje maar ook aanraders qua films. Ik zeg een woord daar doen jullie een week mee. Om de week zegt iemand een ander woord. Iedereen kan meedoen. Ik zeg bijvoorbeeld het woord: Schuilen. Dan prikken jullie daar een letter uit en je plant de film neer, die in jou ogen met die letter de beste aanrader is. Ik kies bijvoorbeeld de S. Dan zeg ik Saving Private Ryan. Daar leg je dan wat over uit. Eisen: - Je moet de DVD hoes van het desbetreffende film plaatsen - Haal een samenvatting van internet (Maak niet zelf 1) - Je moet het netjes neerzetten, werk bijvoorbeeld met de code: [center][/center] - Het liefst lange woorden, dan komen er wat meer films - Maakt niet uit wat voor Genre het is, geen erotiek natuurlijk - Zet ook je eigen mening er NETJES bij Ik zeg het eerste woord wel: Scholengemeenschap SUCCES! Bewerkt: 17 september 2006 door -Niels- Reageren
Preddy Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Pulp Fiction: Genre: Crime / DramaRegisseur: Quentin TarantinoEnkele acteurs/actrices: - John Travolta- Samuel L. Jackson- Bruce Willis- Uma ThurmanPlot:In deze (...) film (...) maken we op orginele wijze kennis met de onderwereld van LA. Drie misdaadverhalen schuiven listig in en langs elkaar.De twee dieven Honey Buny en Pumpkin besluiten tijdens het ontbijt in een koffieshop de klanten van hun pertefeuilles te beroven. De twee daar aanwezige criminelen Vincent Vega en Jules Winnfield rekenen af met een stelletje schorem om een geheimzinngie zwarte aktetas in handen te krijgen. Wanneer hun baas Marsellus Wallace op reis moet, belooft Vincent met tegenzin en gevaar voor eigen leven, een oogje op diens vrouw Mia te houden.En dan is er ook nog de veelbelovende bokser Butch Coolidge die van Marsellus een behoorlijk bedrag heeft geincasseerd om in de vijfde ronde neer te gaan. Maar Butch houdt zich niet aan de afspraak, met alle gevolgen van dien. Dit komt van de DVD af, zodat er niet teveel verklapt wordt, mocht met hem nog niet gezien hebben.Mijn mening:geniaal, überfilmmeer info vindt met hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.