Rvl Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ?
Juliuzz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Er zijn niet egt tips...alleen niet 's nachts doen, want dan zie je de vliegtuigjes niet...en veel oefenen Maar die missies van Zero zijn niet nodig om verder te komen met de verhaallijn, ik ben in las venturas en heb die missies van Zero eigenlijk nooit meer gedaan Ooit zal ik ze nog wel proberen :rolleyes: btw. is al een topic over
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ? gewoon heeel erg vaak doen of met code (slower gameplay) maarja dat is natuurlijk wel zwak
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 k ben nu bij een missie waarbij ik met een minigun op een standaard ofzow rc vliegtuigjes uit de lucht moet schieten.. zwaar irritante missie, net op de laatste seconde ontploffen van die generators.. iemand tips ? gewoon heeel erg vaak doen of met code (slower gameplay) maarja dat is natuurlijk wel zwak Denk je echt dat iemand geholpen is met een onzinnig antwoord op een posting van een kleine 2 maanden geleden? SLOTJE (oud topic)
Recommended Posts