Jump to content

Time gaat 2x zo snel


ogbi

Recommended Posts

Ik gebruik de cheats voor de wapens, health en wanted level en verder niet. Toc gaat de tijd nu 2x zo snel dan normaal en is het spel niet meer te spelen. De boooooring cheat helpt niet, in het spel wordt wel melding van de time cheat gemaakt maar verder niets. Het gebeurde op een gegeven moment telkens even en nu continue. Wanneer ik een nieuw spel start is het hetzelfde. Vreemd is, met FarCry is het hetzelfde, VGA driver? XP update? Iemand een idee? Rest van m'n games gaan goed. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het bij GTA III bestaat, maar misschien kun je bij de opties iets vinden wat te maken heeft met de speelsnelheid. Als je dit dan veranderd, dan zou het kunnen zijn dat je spel weer normaal loopt. Is dit er niet of helpt het niet, installeer je spel dan eens opnieuw, zodat in ieder geval alles weer staat waar het hoort. Maak voor de zekerheid een kopie van je savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas doet hetzelfde en is niet meer bestuurbaar... :ch:

Zal het eens proberen met weer opnieuw installeren, had III al eens opnieuw gedaan maar toen heb ik vergeten de config uit my documents te halen. Nog maar eens doe dan.

Vreemd dat deze 3 games er last van hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de cheats ligt het waarschijnlijk niet omdat je geen cheats hebt gebruikt die te maken hadden met de tijd sneller maken. Er is wel een cheat die je tijd sneller maakt. Deze cheat heet Timeflieswhenyou. Maar zou het kunnen dat je deze cheat ooit weleens hebt uitgeprobeerd? Als je cheats hebt gebruikt, save je dan weleens je savegame?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, altijd gesaved.

Ik heb net alles opnieuw geinstalleerd en het liep vlekkeloos.

De oude saved games er weer op en nu komen er af en toe momenten dat het 2x zo snel gaat. Ligt m.i dus id aan de cheats? Heb nu de boring cheat gebruikt in een race tegen de klok en af en toe liep 'ie weer sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, altijd gesaved.

Ik heb net alles opnieuw geinstalleerd en het liep vlekkeloos.

De oude saved games er weer op en nu komen er af en toe momenten dat het 2x zo snel gaat. Ligt m.i dus id aan de cheats? Heb nu de boring cheat gebruikt in een race tegen de klok en af en toe liep 'ie weer sneller.

Dat ligt inderdaad aan de cheats. Er word meestal afgeraden om na het cheaten te gaan saven. Vooral bij zulke cheats als deze, bij gewone cheats zoals cheats voor wapens, of health, kun je eventueel gewoon saven. Maar bij cheats dat de tijd sneller gaat etc, moet je altijd uitkijken. Maak een extra savegame van het spel waar je mee bezig was, mocht het een keer mis gaan. Heb je altijd nog je originele bij de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak je een extra saved game aan dan? En kun je een cheat deactiveren? Dan zou je toch gewoon kunnen saven?

Je kunt een backup aanmaken door gebruik te maken van winrar of een ander soortgelijk programma. Je gaat naar de savegame die in de map GTA3 User Files staat. Daarna zoek je de savegame waarvan je een backup wil maken. Daarna klik je op je rechtermuisknop en dan komt een openvenster tevoorschijn. Je moet dan op Add to (naam van de savegame) klikken. Dan krijg je een extra savegame verpakt in een rar of zip bestand. Je moet die savegame niet in de map GTA3 User Files bewaren. Maak een aparte map aan voor het geval dat het mis gaat. Als je de savegame wil openen dan moet je weer op de rechtermuisknop klikken. Er komt weer een openvenster tevoorschijn. Dit keer moet je op de knop Extract to (naam van de savegame) klikken en dan heb je weer een savegame.

Sommige cheats zijn niet terug te draaien als je de savegame opslaat. Het spel waarschuwt hiervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...