Ferre Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Mooist op deze achtergrond: Sommige dingen zijn alleen niet allemaal even origineel Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Mooie eerste indruk heb ik ervan, maar het valt me meteen op dat ik het erbij geplakte stukje aan de linkerkant, waar de artiest dus nog een beetje op staat, met niet echt bevalt. Zonder dat had ik het mooier gevonden. Verder vind ik de gloed om de man heen mooi gedaan, en het zwart-wit vind ik ook leuk, het is niet saai daardoor geworden, maar juist erg leuk. De tekst heb ik ook niet echt iets op aan te merken, het staat daar wel leuk. Over het algemeen leuk, en zeker mooi! Cijfers Achtergrond: 7.8 Kleuren: Doe ik maar even niet Render: 7.8 Effecten: 8.3 Tekst: 7.5 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: 0.2 Aantal sterren: Een 8.1 gemiddeld. Netjes! *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Ferre Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Bedankt voor de rate. Eigenlijk heb je ook gelijk Zonder dat stukje: Zonder dat stukje met de beste achtergrond: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.