MASTERMIND Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 er zijn ook nog te veroveren gebieden (van ballas) buiten Los santos zoals bayside marina (boot school) en paradiso ten noorde van safehouse maar ik wil alleen weten of er nog meer zijn?!?!?! alvast bedankt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) er zijn ook nog te veroveren gebieden (van ballas) buiten Los santoszoals bayside marina (boot school) en paradiso ten noorde van safehouse maar ik wil alleen weten of er nog meer zijn?!?!?! alvast bedankt Dit is inderdaad een bug, meestal veroorzaakt door te lang weg te vliegen van het eiland. Soms komt het ook door de missie naar liberty city (Saint Mark's Bistro). Naar mijn weten zijn er niet veel van zulke gebieden, de bekendste zijn inderdaad de twee die jij nu heb genoemd. Kijk wel uit als je deze bug gebruikt, want opslaan is da nooit slim, je weet immers niet hoe het spel op bugs reageert. Bewerkt: 17 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
DdJDean Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Dit is inderdaad een bug, meestal veroorzaakt door te lang weg te vliegen van het eiland. Soms komt het ook door de missie naar liberty city (Saint Mark's Bistro). Naar mijn weten zijn er niet veel van zulke gebieden, de bekendste zijn inderdaad de twee die jij nu heb genoemd. Kijk wel uit als je deze bug gebruikt, want opslaan is da nooit slim, je weet immers niet hoe het spel op bugs reageert. dan weet ik genoeg want ik d8 dat als je alle bendes had uitgeroeid ze dan in sf en lv nog 1 keer terugkwamen en ik heb dus wel gesaved >>> Door Dizzee: Hier wordt niet om slotjes gevraagd, dat bepalen de moderators wel. Als killzone4ever nog een vraag zou hebben, kan hij dit niet meer vragen als hier een slot op zou zitten. Is dus niet nodig.<<< Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 allemaal bedankt hé Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.