Jump to content

ballas in SF en LV?

Recommended Posts

Geplaatst:

er zijn ook nog te veroveren gebieden (van ballas) buiten Los santos

zoals bayside marina (boot school) en paradiso ten noorde van safehouse

maar ik wil alleen weten of er nog meer zijn?!?!?!

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
er zijn ook nog te veroveren gebieden (van ballas) buiten Los santos

zoals bayside marina (boot school) en paradiso ten noorde van safehouse

maar ik wil alleen weten of er nog meer zijn?!?!?!

alvast bedankt

Dit is inderdaad een bug, meestal veroorzaakt door te lang weg te vliegen van het eiland. Soms komt het ook door de missie naar liberty city (Saint Mark's Bistro). Naar mijn weten zijn er niet veel van zulke gebieden, de bekendste zijn inderdaad de twee die jij nu heb genoemd. Kijk wel uit als je deze bug gebruikt, want opslaan is da nooit slim, je weet immers niet hoe het spel op bugs reageert.

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
Dit is inderdaad een bug, meestal veroorzaakt door te lang weg te vliegen van het eiland. Soms komt het ook door de missie naar liberty city (Saint Mark's Bistro). Naar mijn weten zijn er niet veel van zulke gebieden, de bekendste zijn inderdaad de twee die jij nu heb genoemd. Kijk wel uit als je deze bug gebruikt, want opslaan is da nooit slim, je weet immers niet hoe het spel op bugs reageert.

dan weet ik genoeg want ik d8 dat als je alle bendes had uitgeroeid ze dan in sf en lv nog 1 keer terugkwamen en ik heb dus wel gesaved :slotje:

>>> Door Dizzee: Hier wordt niet om slotjes gevraagd, dat bepalen de moderators wel.

Als killzone4ever nog een vraag zou hebben, kan hij dit niet meer vragen als hier een slot op zou zitten. Is dus niet nodig.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...