-Matthijs- Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Waar is de vliegschool Ik heb voor je een kaartje gemaakt met de vliegschool erop. Je moet even klikken op het plaatje voor een vergroting. Die vliegschool moet je eerst kopen, en dat kan niet zomaar. Je moet de vliegschool kopen in de missie: Verdant Meadows. Na die missie kun je in de vliegschool, en kun je hem doen. Bewerkt: 17 september 2006 door -Matthijs-
BaasB Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Ik maak even een kaartje voor je, ogenblikje. EDIT: -Matthijs- was me 2 seconden voor... Groeten BaasBart Bewerkt: 17 september 2006 door BaasB
Preddy Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Is wel vaker gevraagd, hier is een voorbeeld: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...;hl=vliegschool daar zit het kaartje al bij in, die hier nog moeten komen . Volgende keer dus zoeken, gaat stuk sneller Bewerkt: 17 september 2006 door Preddy
steintju Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 je kan hem doen nadat je het vliegveld heb gekocht dan is de viegschool op je vliegveld er staat ook een s van school bij
Rinaldootje Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Steintju. Een topic van 4 jaar geleden bumpen waarin het antwoord al is gegeven, wordt hier op het forum als totaal onnodig en spam gezien.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Rinaldootje. Moderator-gedrag wordt hier op het forum als ongewenst gedrag gezien. Aangezien dit topic een laag stof heeft van 3,5 jaar en aangezien de interieurverzorgster ook weekend heeft:
Recommended Posts