Jump to content

Wang cars

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag. Ik had nbij de San-Fierro missies had ik geloof ik als eerst pier 69 gedaan. Maar het probleem is dat ik de missies van wang cars neit heb, dus kan ik dat ook niet kopen :S wat heb ik verkeerd gedaan en hoe kan ik het oplossen?

Geplaatst:
ik heb een vraag. Ik had nbij de San-Fierro missies had ik geloof ik als eerst pier 69 gedaan. Maar het probleem is dat ik de missies van wang cars neit heb, dus kan ik dat ook niet kopen :S wat heb ik verkeerd gedaan en hoe kan ik het oplossen?

Wang Cars kun je pas kopen als je alle missies hebt gedaan die er zijn in San Fierro, en als je de complete driving-school hebt gedaan. Aangezien jij nu nog bij Pier 69 bent, heb je nog niet alle missies gedaan in San Fierro. Je moet daarna dus ook nog, mocht je hem nog niet gedaan hebben, de driving school doen. Je hoeft niet perse overal goud op, je hoeft enkel de opdrachten te voltooien.

Geplaatst:

Het is toch ook zo dat de missies van Wang Cars niet bij de Showroom zijn maar bij je eigen garage? (Dus misschien heb je ze wel gedaan maar had je het niet door oid ;)

Geplaatst:
Het is toch ook zo dat de missies van Wang Cars niet bij de Showroom zijn maar bij je eigen garage? (Dus misschien heb je ze wel gedaan maar had je het niet door oid ;)

Hij kan het niet gedaan hebben, hij is immers nog maar bij Pier 69. Je moet álle missies van San Fierro behaald hebben, wil je de Wang Cars missies kunnen doen. Het kan dus nooit zijn dat hij Wang Cars al heeft gekocht, laat staan die missies onbewust al heeft volbracht. Mocht hij wel verder zijn als Pier 69, kan hij altijd hier even kijken of de missies van Wang Cars hem bekend voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...