remylammertsma Geplaatst: 25 februari 2004 Rapport Geplaatst: 25 februari 2004 ik wordt gek ik kan geen authos die ik heb gedownload in gta vice city zetten kan iemand mij uitleggen hou dat moet alvast bedankt Reageren
sjaco Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 hey Je download dir manager bij deze site:gtatools. je download ook Collision File Editor II bij deze site:collision file 2. Je download ook winace bij deze site:winace. ik download altijd auto's bij:gtainside. je opent de bestand die je gedownload hebt en zet de bestanden ergens neer(bureaublad). je zoekt de de txd en dff bestanden in dir manager en verwijdert ze (ALTIJD BACK UP MAKEN!!!). je doet de nieuwe bestanden er in. Je zoekt de col bestand in collision file editor 2 en verwijdert het(Back up maken). je doet het bestand er in slaat het op. en je auto staat in gta vice city . als de bestanden hetzelfde zijn die je al gebruikt hebt verander je de naam van het bestand(een andere auto). ik hoop je hiermee geholpen te hebben Reageren
Donwell Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hetzelfde verhaal als een ander topic, ik heb mijn bericht daar geciteerd. Collision File Editor? Volgens mij kun je daar geen dff en txd bestanden mee vervangen hoor... In ieder geval, het plaatsen van wagens in-game.. Daarvoor ben je de IMGTool 2.0 nodig. Aangezien je nog nieuw bent met het modden, raad ik je aan om deze handleiding eens door te lezen. Hierin wordt alles haarfijn uitgelegt. Succes! Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hey Je download dir manager bij deze site:gtatools. je download ook Collision File Editor II bij deze site:collision file 2. Je download ook winace bij deze site:winace. ik download altijd auto's bij:gtainside. je opent de bestand die je gedownload hebt en zet de bestanden ergens neer(bureaublad). je zoekt de de txd en dff bestanden in dir manager en verwijdert ze (ALTIJD BACK UP MAKEN!!!). je doet de nieuwe bestanden er in. Je zoekt de col bestand in collision file editor 2 en verwijdert het(Back up maken). je doet het bestand er in slaat het op. en je auto staat in gta vice city . als de bestanden hetzelfde zijn die je al gebruikt hebt verander je de naam van het bestand(een andere auto). ik hoop je hiermee geholpen te hebben Ik snap het grootste deel wel maar ik snap dat van die backup niet. Ik begrijp wel waarom maar niet hoe. Kun je me ajb uitleg daarover geven Thanx Reageren
Donwell Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Back-ups zijn de originele bestanden die je moet bewaren voor het geval er iets mis gaat. Als je de bestanden wilt vervangen, verwijder ze dan niet eerst maar 'Extract' ze dan naar bijvoorbeeld het bureaublad. Daarna kun je ze verwijderen en de nieuwe erin zetten. Mocht het fout gaan kun je de originele bestanden er weer in zetten. Reageren
looklike Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 hoe maak je back-ups van die orginele bestanden??? Reageren
looklike Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Back-ups zijn de originele bestanden die je moet bewaren voor het geval er iets mis gaat. Als je de bestanden wilt vervangen, verwijder ze dan niet eerst maar 'Extract' ze dan naar bijvoorbeeld het bureaublad. Daarna kun je ze verwijderen en de nieuwe erin zetten. Mocht het fout gaan kun je de originele bestanden er weer in zetten. hoe maak je backups van die bestanden?? Reageren
Donwell Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Gewoon, het oude bestand ergens opslaan.. Voordat je het bestand gaat verwijderen plaats je hem ergens in een mapje, zodat je hem daar weer makkelijk weg kunt halen. Reageren
Rickjuhh1991 Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 ik ben niet zo'n computerfreak or ik wil gewoon me auto's die ik aangeklikt heb der in hebben ik kijk op http://www.gtainside.com/en/news.php maar dan moet je allemaal dingen doen ik snap er nisk van Reageren
jari.c. Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 hey Je download dir manager bij deze site:gtatools. je download ook Collision File Editor II bij deze site:collision file 2. Je download ook winace bij deze site:winace. ik download altijd auto's bij:gtainside. je opent de bestand die je gedownload hebt en zet de bestanden ergens neer(bureaublad). je zoekt de de txd en dff bestanden in dir manager en verwijdert ze (ALTIJD BACK UP MAKEN!!!). je doet de nieuwe bestanden er in. Je zoekt de col bestand in collision file editor 2 en verwijdert het(Back up maken). je doet het bestand er in slaat het op. en je auto staat in gta vice city . als de bestanden hetzelfde zijn die je al gebruikt hebt verander je de naam van het bestand(een andere auto). ik hoop je hiermee geholpen te hebben ???????????? Reageren
NFSGTA Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Kuj VC modden op dezelfde manier als SA? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Kuj VC modden op dezelfde manier als SA? Ja, kijk >hier< maar eens. Succes. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Duz met IMG tool 2.0 de auto's deleten en er in zetten en dan met kladblok vehicles etc. doen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Duz met IMG tool 2.0 de auto's deleten en er in zetten en dan met kladblok vehicles etc. doen? Daar komt het helemaal op neer ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.