RuND Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 kben nu bij die missie dat een gast z'n accu leeg gaat na een aantal minuten (5 a 6 minuten ongeveer) binnen die tijd moet je hem vinden (op airport) maar waar precies? je krijgt zo'n balkje waarin je kan zien of je warm of koud bent .. maar ik kom nog niet eens in de buurt lijkt het wel ... plz. help me :rolleyes: Reageren
Juliuzz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Gewoon wat rondrijden op de airport, en als het balkje een beetje omhoog gaat in die richting blijven rijden...(als het balkje omlaag gaat ga je dus de verkeerde kant op) Zo kom je steeds dichterbij en uiteindelijk kom je bij je bestemming... Reageren
RuND Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Gewoon wat rondrijden op de airport, en als het balkje een beetje omhoog gaat in die richting blijven rijden...(als het balkje omlaag gaat ga je dus de verkeerde kant op)Zo kom je steeds dichterbij en uiteindelijk kom je bij je bestemming... yes, I get that, maar waar is die gozer dan ongeveer? keb iedere keer maar 1 minuutje over ... :S Reageren
Juliuzz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Ik weet niet of hij iedere keer op dezelfde plaats is, want ik had die missie in een keer gehaald... Bij mij was ie op het uiteinde van een lange landingsbaan..helaas kan ik niet egt preciezer zijn...is nogal lang geleden Anders gewoon een aantal keer proberen dan vind je het wel.. Reageren
RuND Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 kad hem nu idd. allen mission failed omdat ik t-bone had neergemaait .. iig. Thanx ! Reageren
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 je moet door die poort gaan waar je normaal ni door mag omdat je geen vliegbewijs hebt dus in de plaats van naar links of recht gewoon rechtdoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.