X-Qyeh Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Af en toe kijk ik naar de statistieken van mijn forum. (Onderaan het forum dus) Zoals iedereen weet bevindt zich daar ook de active gebruikers lijst. Soms zie ik dan Google.com ertussen staan. Nou heb ik op Google zelf gezocht naar informatie hierover, en las ik dat, dat soort dingen bots heten. Maar wat doet zo'n bot nou precies? (Dat stond er jammergenoeg niet bij... ) Alvast heel erg bedankt! X-Qyeh Bewerkt: 17 september 2006 door X-Qyeh Reageren
Preddy Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Lijkt mij een search bot, die sites bijlangsgaat om zoektermen te vinden die worden laten zien bij het intoetsen van die termen in google. Maw, die bots zorgen ervoor dat jou forum wordt opgenomen in de results bij een zoekopdracht. Het technische verhaal daarachter weet ik ook niet. Bewerkt: 17 september 2006 door Preddy Reageren
Zim Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Een bot bezoekt automatisch jou forum , en bekijkt alle pagina's, zodat hij ze op google kan zetten. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Bedankt Zim en Preddy! Dan is dat al een beetje het teken dat mijn forum + website meer bezoekers zal gaan krijgen. (hoop ik ) Reageren
Argon Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Bedankt Zim en Preddy! Dan is dat al een beetje het teken dat mijn forum + website meer bezoekers zal gaan krijgen. (hoop ik ) Nee hoor dat is niet 100% zo. Je kan gewoon naar www.google.com gaan en ergens je link toevoegen om de bot opweg te helpen dat hij direkt bij jouw site komt, maar als je dat niet hebt gedaan zal het je link waarschijnlijk hier op gtaforum gestaan hebben en heeft google die gevonden en zo je site bezocht Reageren
Grove St. Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Heb ik ook.. is gewoon een bot die de page's bij google zet.. Alleen waarom is dat bij gtaforum niet? Reageren
Zim Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Heb ik ook.. is gewoon een bot die de page's bij google zet..Alleen waarom is dat bij gtaforum niet? Je kan instellen of je wilt dat bot's bij je online list staan of niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.