black-blader Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) hallo wil iemand mijn helpen met een server maken ik heb al rondgeken op dit forum ik heb ook wel wat gevonden maar ik snap er niks van ik vond ergens een site van wiki sa of zo en daar snapte ik het ook nie want ik kan geen engels dus wil iemand mijn helpen alvast bedankt als iemand het makkelijker vind om via msn te doen dan stuur maar een pm of dit *MAG NIET =]* Bewerkt: 17 september 2006 door Flame^ Reageren
coz Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 alvorens je ook maar iets doet waar wil je die server gaan draaien ? als dat thuis is ? - waarneer wil je dat doen .. een beetje fatsoendelijke server staat 24/7 aan als je het dus hebt over een pc die dag en nacht aan kan blijven gaan we verder met de vraag - weet je zeker dat je internet snelheid er snel genoeg voor is - nee niet je download voornamelijk je UPLOAD snelheid is van belang goed ..als je door deze barieres heen bent leer engels je server zal toch het merendeel vol zitten met engels talige mensen het schiet dus niet op om geen engels te kunnen beantwoord eerst deze vragen maar dan de vragen wat heb je tnt gedaan ? krijg je foutmeldingen ? heb je al je poorten goed geconfigureerd ? en dan nogmaals - weet je 250% zeker dat je de poorten goed geconfigureerd hebt ? (gezien daar ongeveer 99% van de installatieproblemen vandaan komen) en dan kan ik er meteen achteraan zeggen - neen er is niemand die je kan helpen bij het daadwerkelijk goed zetten van die poorten die poorten zijn een aantal instellingen die in je router moeten .. en gezien elk merk en type router anders kan zijn dus ...... Reageren
black-blader Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 ik wil de server gebruiken voor een lan party want ik en mijn vrienden hebben vaak een lanparty daarvoor wil ik hem gebruiken en de poorten staan open ik heb nu ook een server maar wil je me helpen met het admin programma zeg maar en wachtwoorden enzo Reageren
black-blader Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 bedankt mijn server werkt ikheb nog een beetje rondgekeken en het werkt bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.