DaBeast Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Readme: ____ReaD Me!____ MMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMM MMM MMM MMMMMMMMMMMMM MMM MMMMM MMMMMMMMMM MMMMMM © MM MMM MMMM MMMMMM MMMMM MMMMMM MM MMM MMM MMMMMM MMMMM MMMMMMMMMM MM MMM MMMM MMMM MMMMMM MMMMMMM MM MMM MMM MMMM MMMMM MMMMM MM MMM MMMM MMMMM MMMM MMMMMMM MMM MMM M MMM MMMMM MMMM MMMM MMMMMM MM MMM MM MM MM MM MM MM MMM MM M MM MM M MM M MM MMM MM MM MM M MM M M MM MMM MM MM MMM M MMM M MM MM MMM MM MMM MMMM MM MMMMM MMMMM MMMM MM MMM MM MMM MMM MM M MM MM MM MM M MM MM MMMMMM MM MMM MM M M MM MM M MMM MM MM MM MM MM MMM MM MM MM MMM MM M MM MM MM MM M MM MMM MMMMMMMMMMMMMMMM MMM MM MMMMMMMMMMMMMMM MMMMM MMM MMM MMMMM MMMM MMM MMM MMMMM MMM MMMMMMMM MMMMMM MMMMMM MMM MMMM MMMAuteur:DaBeastMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMM ©Presents MMM MMMMMMMM MMMM MMMMM MMMMMDaBeast.uni.ccMMMM MMMMM MMMMM MMMMMM MMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMM MMMM MMMMMMMMMMMM MMMMMMMMM -Police Bobcat for GTA Vice city- *Nederlands* De Police Bobcat (AKA BobSkat) vervangt de Police. Ik heb de otiginele files megeleverd, moest er iets mis gaan, kan je altijd de originele bestanden verwisselen. De 2 bijgeleverde bestanden moet je plaatsen in GTA3.img, om gta3.img te openen heb je de IMG Tool (aanbevolen) nodig, die is onder andere te downloaden op gtagames.nl, je kunt hem vinden in de download database. *English* The Police Bobcat (AKA BobSkat) replaces the Police. i incluted the original files as a backup, so, if something went wrong, you can put the original files back. You need to put the modded files in youre GTA3.img, To open the GTA3.img, you need a tool like imgtool 2.0 (recommed), you can download it on gtagarage.com, you can find it in the downoad database. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- All right reserved 2006-2007© Dont rip it, DaBeast© made it. Dont put it on youre site (or use it in youre mod) without my permission. To ask permission, mail me at: *Email verwijdert, je kan hem vinden in de originele read me* Download: [Klik] (rechtsklik> oplsaan als) Mirror: Mag dit gemirrored worden op gtagames.nl? Pics: Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 17 september 2006 door DaBeast Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Lol dieter, ik vind hem wel vet geworden, vooral de groene versie. Readme logo is ook wel Reageren
masterkey Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 echt wel vette lol leuke mod moet er haast van naar de wc ik zie het al voor me al die politie agentjes rijden in zo'n stug oud bakkie rond lol Politie in burger vorm Reageren
ArticLight Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Woohh!! Dit is zekers een leuke mod! Ik zie alleen niet in wat als die 'M's' betekenen in de readme? @ hieronder: ja, nu zie ik 't! Thnx Bewerkt: 17 september 2006 door ArticLight Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Wow, hadniet zoveel reacties verwacht . @ArticLight Die M's moeten een tekening voorstellen met mijn naam er op, het heet ASCII art. Zie hier: Vriendelijke groeten, DaBeast (of zoals Wazuup me noemt: Dieter ) Reageren
Blastov Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ziet er netjes mooi uit beesje. De naam al Bobskat, pwnage gewoon. Reageren
erterer0 Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Erg origineel idee Ook nog eens mooi ingame! En de textures zijn ook prachtig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.