rokor Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Hipse Ik ben nieuw hier en heb direct een vraagje: daarjuist toen ik aant spelen was wil ik een save loaden, maar blijkbaar is er iets mis gegaan, en men savegame is verdwenen Heeft iemand enig idee of de saves nog te recoveren zijn na dat ze gedeleted zijn (want kveronderstel dat ik in men haast niet op load game maar op delete game heb gedrukt ) Als iemand kan helpen ben ik hem eeuwig dankbaar, of toch voor een tijdje grtz rokor Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Hey welkom op het forum rokor Wanneer je een savegame hebt gedelete is er geen mogelijkheid om hem terug te krijgen. Je kan hem dus niet recorveren. Er is nog wel een andere manier waardoor je weer bij de missie komt waar je was, dit doe je door een andere savegame te downloaden. Bij die gedownloade savegame is niet alles gehaald wat jij hebt gehaald (denk hierbij aan Hidden Sprays etc) Dus je zal sommige dingen opnieuw moeten doen, maar gelukkig zijn bepaalde missies wel gehaald. Hopenlijk weet je nog waar je ongeveer was. Wanneer je deze mogelijkheid wilt gebruiken kan je savegames voor Versie 1 of Versie 2 downloaden. -Savegames Versie 1- -Savegames Versie 2- Wanneer je niet weet welke versie je hebt probeer je eerst Versie 1, wanneer het spel tijdens het Loaden crasht, of begint bij het begin dan heb jij Versie 2. Op de site staat per missie een savegame download je dus een savegame genaamd 'Ice Cold Killa' is die missie + alle missies die er voor zijn gehaald. Nadat je de savegame hebt gedownload open je hem eerst het gedownloade bestandje (dit is een .rar of .zip bestandje) Dit bestandje kan je openen met Winrar. Winrar is een handig progamma waarmee je dingen kunt in of uitpakken. Je kan dit progamma hier downloaden. Wanneer je nog niet weet hoe Winrar werkt moet je even in dit topic kijken, hier heeft Ikkes het erg goed uitgelegd. Oke wanneer je het .rar bestandje hebt geopend zal er een bestand genaamd GTASAsf4 inzitten. (Het cijfer kan anders zijn) Het cijfer staat voor het Slot waarop je de savegame wilt hebben. Wil je de savegame dus als eerste in je 'Load Game' lijst hebben verander je de 4 in de 1. Kopieër GTASAsf4 door op Ctrl + C te drukken. Zoek dan de map 'GTA San Andreas User Files' op. Deze map bevind zich in 'Mijn Documenten'. Wanneer je de map hebt gevonden plak je de savegame in die map. Dit doe je door op Ctrl + V te drukken. De savegame zit nu dus in het spel. Open het spel en ga naar: 'Start Game > Load Game'. Nu zal de savegame in de lijst staan onder de naam van de missie die als laatste is behaald. Succes ermee rokor Reageren
rokor Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Bedankt voor alle uitleg Was niet echt nodig maar toch bedankt Ik denk dat het in principe toch nog te vinden moet zijn hoor ( na format vind je ook nog dingen terug ) maar heb geen zin om te beginnen zoeken en prutsen Heb ondertussen alweer wat ingehaald, alle sidemissions bijna weer gedaan, met de echte missions sta ik nu nog wat achter maar ja Grtz, rokor Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 er is nog een mogelijke manier je hebt windows recovery waarmee je PC alswaar terug in de tijd gaat, zodat je bv alles weer hebt zoals het gisteren was+je bestand, maar ook de rest dus pas wel op! Reageren
ikt Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Probeer PC Inspector File Recovery eens. Ik edit mijn bericgt zometeen voor duidelijkere informatie om dat ding te gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.