~Mario~ Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Hallo beste mensen, ik zag vanmiddag een leuk plaatje van de game Mario op internet maar elke keer als ik hem probeer te maken in de size 500 bij 150, lukt hij niet en kan ik de helft niet zien, is hier misschien een oplossing voor? Want meestal lukt het me wel maar dit keer dus niet. Klik voor het plaatje Bewerkt: 17 september 2006 door ~Mario~ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Hallo beste mensen, ik zag vanmiddag een leuk plaatje van de game Mario op internetmaar elke keer als ik hem probeer te maken in de size 500 bij 150, lukt hij niet en kan ik de helft niet zien, is hier misschien een oplossing voor? Want meestal lukt het me wel maar dit keer dus niet. Klik voor het plaatje Je moet hem gewoon kleiner maken. Dit kan je doen door op CTRL + T te drukken, en dan met je muis het plaatje kleiner maken. Houd bij het verkleinen er wel even rekening mee dat je de [sHIFT] ingedrukt houd. Anders gaat de kwaliteit verloren. Reageren
Zim Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Je plaatje werkt niet, maar als je je render hebt geplakt, druk op CTRL + T en je kan het resizen. Hou wel shift ingedrukt tijdens het resizen, dan zou het moeten werken. EDIT: Matthijs 7 seconden sneller. Bewerkt: 17 september 2006 door Zim Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Moet ik het pas doen nadat ik hem geplakt heb in me layer of meteen? Want het wil me niet lukken, ik snap dit gewoon even niet. Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Moet ik het pas doen nadat ik hem geplakt heb in me layer of meteen?Want het wil me niet lukken, ik snap dit gewoon even niet. Wat ik altijd doe je opent je plaatje dan ga je naar Afbeeldings groote en dan is hij bijv 800 en typ je bijv 400 dan plak je hem in je layer Dus antwoord op je vraag meteen daarna in je layer slepen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Oke bedankt Gammie, ik had nog een vraagje kan je ook nog mooie stlyles ergens downloaden voor een mooie bacground van een sig, en verder heb ik nog weleens een probleem, elke keer als ik de magic eraser tool gebruik verwijder ik van een plaatje een hele hap, hoe kan ik dat goed wijzigen? Bewerkt: 18 september 2006 door ~Mario~ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Oke bedankt Gammie, ik had nog een vraagje kan je ook nog mooiestlyles ergens downloaden voor een mooie bacground van een sig, Je hoeft niet speciaal iets te downloaden voor een mooie background. Een beetje fanatasie en wat creativiteit en je hebt een mooie background. Maar voor een mooi effectje, kun je wallpapers gebruiken. Vooral abstracte wallpapers geven mooie effecten. Zoek op Google even rond op abstracte wallpapers, en je kan er genoeg vinden. Daarna moet je maar wat spelen met wat blendmodes, voor het mooie effect. en verder heb ik nog weleens een probleem, elke keer als ik demagic eraser tool gebruik verwijder ik van een plaatje een hele hap, hoe kan ik dat goed wijzigen? Ik denk dat je daarvoor de Tolerance lager moet zetten, je kan hem tussen de 1 - 32 zetten. Hoe hoger het getal hoe sterker hij word. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Oke bedankt voor je hulp Matthijs, maar ik heb sommige keren ook nog weleens eens moeite met brushen, dat ik het te dik doe, of ik krijg van die zwarte lelijke plekken, heb jullie misschien wat tips voor mijn hiervoor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.