deagle Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Hoi . Ik liep al enige tijd met het idee in mijn hoofd om een waterpolo website te starten. Nu , ben ik de ontwikkelingne gestart. Maar , ik heb een (klein) probleempje ... de naam ... . Weet iemand een goede naam voor een leuke waterpolowebsite ? Enkele namen die al bestaan : - h2opolo.be - manmeer.nl - ... Namen die ik overweeg : - Manmeer.be - h2oworld.be (klinkt wel algemeen ..) - iwaterpolo.be/com Voor degene die het niet wisten : h2o is water . Alvast bedankt! Bewerkt: 17 september 2006 door Nicsan
Dikbuik Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 waterpolo.nl ? i-like-waterpolo.be ?
TheGuardian Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 waterpolofun.nl/.be waterpolotopiah.nl/.be waterpolofan.nl/.be waterpolopagina.nl/.be waterpolofacts.nl/.be waterpololand.nl/.be Als ik er nog wat heb zal ik het melden.. Hoop dat er een goede keuze voor je tussenstaat
.Sharingan Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 www.WaterpoloPWND.be www.WaterpoloOwn3ge.be Zo goed
Rullez Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Hoort dit niet in het webdisgn forum?
gammie_ Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 - www.DeWaterPoloWereld.nl(be) - www.WaterPoloVrienden.nl(be) - www.WaterPoloKrakers.nl(be) - www.WaterPoloClub.nl(be) - www.OficeelWaterPolo.nl(be)
NIELS_ Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 h2opolo.nl.tt h2opolo.com.tt h2opolo.be.tt h2opolo.de.tt enz.
jory Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 wat dacht je van www.dewaterbal.be of www.polobal.be
NandroDavids Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 wat dacht je van www.dewaterbal.be of www.polobal.be waterpolofans ofzo? www.wikiwaterpolo.be? Ik ga er vanuit dat er na 4 maand al wel een geschikte naam is bedacht, dus is het nogal onzinnig om nog ideeën voor sitenamen hier te posten. Hier gaat een slotje op, maar mocht het zo zijn dat de topicstarter nog steeds op zoek is naar een naam, dan moet hij me even een PM sturen en maak ik het topic weer open.
Recommended Posts