CJ_Groove Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 ik weet niet of dit bekent is al maar ik heb een manier gevonden om de harrier te krijgen.. als je je vliegveld hebt gekocht in las venturas heb je er ook een hangar bij die net zo werkt als je garage doe nu het volgende: Ga naar de normale vliegveld in Las Venturas daar kan je *vliegraces* doen, doe dan de military services race dan start je bij je eigen vliegveld.. stop de harrier in de hangar ga eruit en wacht 25 seconden zodat je mission failed krijgt.. dan ben je weer op het normale vliegveld... ga dan terug naar je eigen vliegveld.. en voila daar staat ie dan supersnel en kan gewoon stilstaan in de lucht B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GranJeffAuto Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Hmm, thnx! maar ik had hem al. Je kunt hem halen tijdens een missie. Maar ik vin dat vliegtuigje maar kloten vliegen, wat zeg ik je hangt gewoon btje in de lucht. Of ik doe ik nu iets verkeerd :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Hmm, thnx! maar ik had hem al.Je kunt hem halen tijdens een missie. Maar ik vin dat vliegtuigje maar kloten vliegen, wat zeg ik je hangt gewoon btje in de lucht. Of ik doe ik nu iets verkeerd :unsure: Met de rechter stick kun je de thrusters naar voor doen en dan gaat ie naar voren... Als je hem naar achter trekt dan gaan die thrusters naar onder en kan je makkelijk landen of opstijgen zonder een landings baan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.