Jump to content

Dat micheal schummacher met pension gaat?

46 leden hebben gestemd

1. 1. Vind je het jammer dat Micheal Schumacher met pensioen gaat?

• ja
      25
    • nee
      17
  2. 2. Wat vind je ervan dat Kimi Räikkönen zijn plaats inneemt?

• Leuk
      29
    • Nee beter ......
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Vind jij het jammer

Ik vind persoonlijk heel erg jammer,.

Als dat volgende jaar mee deed dan had die boven de over de 100 overwinning.

Maar wat vind jij?

En wat vind je van de Kimi Räikkönen zijn plaats in neemt.

Geplaatst:

Ik zit niet echt in de wereld van de formule 1, maar Michael Schumacher ken ik dan nog net wel hoor.

Hij gaat met pensioen, ja, dat gaan alles sporters wel een keer, en hij vindt dat zijn tijd nu aangebroken is zo te zien.

Jammer dat deze topcoureur weggaat, maar het is nou eenmaal zo. We moeten er mee leven. :*D

Geplaatst:

Ik ben echt grote F1 fan, en al jarenlang fan van Schumacher. Dus vind ik het echt wel jammer... Maar ja, aan alles komt een eind. Hijs topt met een pracht van een carrière achter de rug (7 keer wereldkampioen!). Misschien stopt hij dit seizoen in schonheid door een 8ste binnen te halen.

Schumacher, bedankt voor de vele jaren die je de F1 gegeven hebt!

Geplaatst:

Ik ben blij dat ie weg gaat. Niet omdat ik vind dat hij een slechte coureur is (integendeel), alleen mag ik hem als persoon TOTAAL niet. Die laffe, onsportieve acties die hij heeft gedaan doet echt afbreuk aan zijn prestaties en dus zie ik hem liever gaan dan blijven.

Ook omdat hij al zo oud is. Imo moet je een goede doorstroming hebben in elke sport, maar dat al die ouwe knarren de beste stoeltjes in hadden hebben is nix aan. Villeneuve is 'm genokt, nu schumacher, en hopelijk Trulli en Barrichello ook binnen niet al te lange tijd. Zo kunnen talenten, zoals Albers, Speed etc etc zich wat meer in de kijker rijden ipv beetje achteraan te bungelen.

Tja en dat kimi komt naar ferrari, had er liever eentje uit een minder goed team zien komen.

Geplaatst:

Ik vind het heel jammer dat hij weg gaat. :cry: Hij was een goede coureur, die altijd tot het uiterste ging, en er soms overheen. Hij heeft ook heeeeel veel goeds gedaan, terwijl veel mensen alleen zijn slechte punten noemen. Hij heeft sinds 1996 Ferrari opgebouwd. Ferrari was toen erg slecht bezig. Toen Schumi daar kwam, ging het steeds beter, met 5(!) wereldtitels tot gevolg. Ik vind het zeer jammer dat hij nu stopt. Maar hij is al achter in de 30, het wordt tijd dat hij stopt. Ik hoop dat hij afscheid neemt met de wereldtitel, dat zou een prachtig afscheid van de beste coureur ooit zijn.

En over Raikonen: Mooi dat hij naar Ferrari gaat. Misschien kan hij dan eindelijk zijn ware kwaliteiten laten zien. Bij McLaren heeft hij zo veel pech gehad, ongeloofelijk. Nu kan hij echt voor het wereldkampioenschap gaan. :) Dat stelletje klungels van McLaren hebben het verpest voor hem, de afgelopen 4 jaar. :t

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie het nut niet om zon topic te openen als er in het F1 topic ook al over gepraat word :puh:

:cya:

EDIT : Ik zie nu dat dat topic een beetje slaapt :puh:

Ik neem mijn reactie terug.

Ik vind het goed voor de F1 dat hij een keer weg gaat maar ook wel weer jammer. Ik gun hem wel het kampioenschap dit jaar :D

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Bwa, er is een tijd van komen en gaan, je kan natuurlijk niet eewig blijven rijden he, wel best jammer zo'n goeie rijder te zien stoppen.

Maar mijn favoriet is altijd als Raikonen geweest dus vind ik het super dat hij zijn plaats inneemt!

• 5 weken later...
Geplaatst:

ik heb op ja gestemt Vind je het jammer dat Micheal Schumacher met pensioen gaat?

ik heb op leuk gestemt Wat vind je ervan dat Kimi Räikkönen zijn plaats inneemt?

Geplaatst:

Ik vind het leuk dat schummacher eindelijk is wegaat, want hij won elleen maar..

en ik vind het ook leuk dat kimi zijn plaats inneemt!

• 2 maanden later...
Geplaatst:

nou hij gaat in de NASCAR rijden heb ik gehoord dus hij blijft nog wel in de autosport. ik vind het wel jammer dat ie weg gaat bij de f1 dan weet ik zeker darenault aleen maar gaat winnen

Geplaatst:
nou hij gaat in de NASCAR rijden heb ik gehoord dus hij blijft nog wel in de autosport. ik vind het wel jammer dat ie weg gaat bij de f1 dan weet ik zeker darenault aleen maar gaat winnen

Mag ik vragen naar een bron van deze bewering. Er zijn wel meer geruchten geweest, zo ook dat hij naar de DTM zou gaan. Ik verwacht echter niet dat Schumacher naar de NASCAR zou gaan angezien hij afgelopen seizoen nog geen intresse had. Naar aanleiding van het vertrek van JP Montoya naar de NASCAR zei Schumacher "NASCAR is a bore" en hij begreep niet wat mensen er in zagen, dus een overstap zou erg ongeloofwaardig zijn.

Geplaatst:

Klopt iig niet, Schumi word assistent van Jean Todt, hij blijft dus gewoon binnen Ferrari. Hij gaat oa. opzoek naar nieuw talent. Daarnaast gaat hij nog veel dingen doen binnen het Ferrari team. Dus dat Schumi naar NASCAR gaat is niet waar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...