Jump to content

Dat micheal schummacher met pension gaat?

Dat micheal schummacher met pension gaat?  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Vind je het jammer dat Micheal Schumacher met pensioen gaat?

• ja
      25
    • nee
      17
  2. 2. Wat vind je ervan dat Kimi Räikkönen zijn plaats inneemt?

• Leuk
      29
    • Nee beter ......
      13

Recommended Posts

Geplaatst:

Inderdaad.

Maar ik vind het wel leuk dar Raikonnen zijn plaats inneemt, ik vind hem een leuke gast.

Ik had het heel wat minder gevonden als Alonso zijn plaats zou ingenomen hebben, dat hij 2 jaar goed bezig is betekent niet dat hij zo goed is als raikonnen of Schummacher.

Geplaatst: (bewerkt)
nou hij gaat in de NASCAR rijden heb ik gehoord dus hij blijft nog wel in de autosport. ik vind het wel jammer dat ie weg gaat bij de f1 dan weet ik zeker darenault aleen maar gaat winnen

Ik heb dat ook gehoord, hij gaat overgens ook in het bejaardenhuis waar mijn oma zit werken.:)

Nee, Schumacher word, zoals HerrieM en Typhoon al zeiden gewoon assistent van Jean Todt. Ik zal hem in ieder geval wel missen, zijn acties waren prachtig: Bij Fisischella in Shanghai over het gras, en in Brazilië en de eerste chicane een paar kaar zo mooi. _O_ Overgens, een paar dagen geleden (3 januari) is hij 38 geworden. :D

Btw, misschien haalt hij als 'talentenjager' bij Ferrari de Duitser Sutil na het seizoen wel weg bij Spyker, als hij echt goed blijkt te zijn. En dan Albers ook maar meteen bij Ferrari. :D:puh:

@ Jorair: Ik vind het ook leuk dat Raikonen hem opvolgt. Raikonen is een hele goede coureur, met veel talent. Bij zo'n matig team als McLaren kon hij echter niet goed tot zijn recht komen. Volgend jaar gaan we pas echt zien wat hij kan.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Ik vind het helemaal niet erg dat M.

op pensioen gaat.

Ten eerste omdat hij altijd won.

Ten tweede omdat ik mij niet voor F1 interesseer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...