chrisie-boy Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 heey ik heb net de bmw m6 e63 van mozz gedownload echter is het zwaar klote omdat ik dese niet kan instaleren of in het spel brengen help mij a.u.b. thnx doei Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Als je de auto in plaats van een originele auto wilt doen, raad ik je aan deze tutorial helemaal te volgen. Dan komt die dus ook op de plaats waar die originele auto spawnde. Deze manier is echter heel wat moeilijker als met de mod installer. Die kan je hier downloaden. Helaas is deze site tijdelijk offline, dus als je heel snel die auto erin wilt hebben dan kan je de tutorial hierboven gebruiken of even via google kijken voor een andere site. Succes. Bewerkt: 18 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
chrisie-boy Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 het lukt niet moet je hem maar is downloaden man egt kut Reageren
Bling Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Ten eerste: Dutchy3010 is geen man maar een vrouw . En ten tweede: Dutchy zei zelf ook al dat de downloadlink op gtagames.nl tijdelijk offline is en je dus even op google naar een andere link moet zoeken. Speciaal voor jou heb ik hem dan maar even opgezocht. Klik hier om hem te downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.