Jump to content

Help me !

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga straks even naar mijn vader toe op zijn werkt en daar haal ik even een toetsenbord vandaan

dan installeer ik hem nog een keer en dan kijk ik wat hij doet

david moet vandaag even koken ,, ik ben er om half 7 weer ongeveer moet nog even de hond uitlaten enz..

ik hoop dat je/jullie er straks weer zijn

David

Geplaatst:

Ik heb de toetsen proberen te veranderen, en dan loopt cj niet maar rent hij .. dus hij loopt naar rechts toe en loopt naar voren toe zonder dat ik 1 toets aanraak

2 toetsen zitten dus blijkbaar vast

daar ligt het aan

dus niet aan mijn toetsen(bord)

David.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey David :cya:

Het lijkt me het waarschijnlijjks dat er iets fout zit in je configuratie (van Windows).

Doen je andere spellen het wel gewoon goed? Kun je een paar spellen opnoemen die je vaak speelt en die werken? Misschien ondersteunt je PC gewoon dit soort spellen niet.

Het beste lijkt me (toch) om WindowsXP opnieuw te installeren, want je kunt wel denken, "Ach laat maar ik ga een ander spel spelen" maar dan heb je grote kans dat je ooit nog eens een spel tegenkomt met hetzelfde porbleem. Nou ja, dat is mijn mening, het duurt een tijdje, zeg maar gerust een hele tijd, maar dat is de beste manier om je PC helemaal te "Cleanen".

Als hij het hierna noch niet doet ligt het waarschijnlijk aan je PC, en heb je gewoon pech. Dan moet je een nieuwe kopen... :t

Nou ja als je deze lijst zou maken kan ik effe kijken of er spellen zijn die hetzelfde splesysteem gebruiken als SA, zo ja dan ondersteunt je PC wel degelijk dit soort spellen, en zal je en van de andere opties moet kiezen.

SUCCES! :cya:

PS: Niet dubbelposten...

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

Ik had dit zelfde programma ook wel eens met het spel Counter-strike, ik liep gewoon elke keer van zelf en de zelfde kant op... Daar ging het probleem over om het hele spel overnieuw op te starten

Wat ik nu ook als probleem heb bij GTA SA, dat als ik cheats wil in voeren, dat hij gewoon niks doet... ook al typ ik het 100x goed en dat ik gewoon moet rammen op esc om in het menu te komen... Terwijl dit probleem eergisteren nog niet was :N

Geplaatst:

Ik speel counter Strike source, half life en battlefield. Alles werkt prima. Ik heb net nog even naar GTA gekeken maar hetzelfde probleem deed zich weer voor. Maar het spel heeft het prima gedaan, na het cheaten en opslaan deed hij heel vreemd.. Maar zoals je misschien al gelezen had deed hij het bij een vriend van mij perfect. Ik denk dat het niet zozeer aan mijn toetsenbord ligt, maar waar aan dan wel :puh: ?

David.

Misschien dat GTA:SA even opnieuw installeren helpt? Save-games niet laten verwijderen, dan zou het geen pijn moeten doen. Kan zo zijn dat er een foutje in zit die er wel uit gaat met re-installeren.

Edit @ hieronder: ah right, mijn excuses, zie net dat je het al eerder had gezegd. Over heen gelezen :(.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Ik zou als ik jou was toch maar WindowsXP opnieuw installeren dude...

Lijkt me toch het beste... :Y

Anders weet ik het echt niet meer, sorry. ;)

Geplaatst:

het moet dan maar .. bedankt allemaal _O_:cya: ,,

als iemand nog suggesties heeft .. ??

David

Geplaatst:

ik heb het probleem,, het was heel simpel.. sorry dat ik jullie lastig gevallen heb.

David

Okee ik weet niet of dit al is gezegd (had geen zin om al die lappen tekst te lezen :bonk: ) maar ik heb dit soms ook en dan druk ik even op de naar rechts toets --> of op D (dit is ook naar rechts) en dan kapt ie met naar rechts lopen, kan dus aan je toetsenbord liggen.........

P.S. dit kan je ook met andere toetsen hebben zoals de ENTER ofzo........

EDIT: Oops niet de laatste post gelezen.... oh ja, je mag niet dubbelposten

>>> Door Dizzee: Jaja dat zal wel, er zit meer dan een dag tussen de vorige post..<<<

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Nog even ter algemene informatie:

Via via via ontving ik het PM-bericht van David met daarin de oplossing van zijn probleem...

De reden was heel simpel .. op een of andere manier sluit mijn joystickprogramma zich aan met GTA, en werd het poppetje simpelweg bestuurd door een ( stilstaande ) joystick..

Dan hebben we in ieder geval een afgerond topic :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...