The Mafia Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Green and Pink template Simple template GTA template Bleu and Green template Green template Bleu template Copyright Niels Creations 2006 - 2007 | All rights reserved Bewerkt: 25 september 2006 door The Mafia Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Green and Pink template - 7.8 Ik vind het een vrolijke template, het lijkt wel gemaakt met Web Creator, want die heeft die taal ook altijd als begintaal staan. Misschien zou het gedeelte waar de tekst staat wat rechter onder de banner moeten staan, want zo staat het niet mooi recht, wat ik mooier vindt. Simple template - 7 Inderdaad een simpele template, maar toch handig voor een site om goed het overzicht te bewaren. Alleen vind ik weer dat het tekstvlak iets omhoog had gemogen zodat het naast het menu staat. Ook het kleurtje vind ik niet zo leuk een beetje saai ziet het er nu uit. GTA template - 7.3 Kijk, hier staat alles mooi recht onder en naast elkaar. Rechts zie je de GTA's. Met deze twee kan het wel, maar als het er meer worden moet je helemaal naar onder scrollen, waar voor de rest geen tekst meer staat enzo, en daardoor zou het onoverzichtelijk worden denk ik. Blue and Green template - 7.3 Eerst even een Engelse les, het is 'Blue' en geen 'Bleu'. Dit vind ik ook een hele simpele template. De links staan een beetje dicht op de tekst, misschien kan er nog een witregel tussen, of kun je een extra balkje maken met daarin de links. Dan staat het wat meer geordend. Green template - 8.3 Hier is, zie ik, wel het extra balkje met de links, en dat maakt het natuurlijk meteen een stuk mooier en duidelijker. Leuke, rechte layout, met een leuk kleurtje, ik vind het wel wat hebben zo in het geheel! Blue template - 7.8 Ook leuk, maar als er meer links komen, dan wordt het waarschijnlijk een beetje uitgerekt, of je moet ernaast nog links plaatsen, maar dan moet de titel van de site ook weer kleiner worden gemaakt natuurlijk. Verder een mooi vrolijk kleurtje. Leuk! Reageren
The Mafia Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 *Froodoo bedankt voor je rate Binnekort zal ik de lijst weer updaten Reageren
Saint Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Die Grand Theft Auto Template is echt vet! En de rest mag er ook wezen! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Hey, Mooie Templates hoor Ik vind vooral die eerste Template heel mooi!! Green and Pink template: 8,0 Simple template: 7,0 GTA template: 7,5 Bleu and Green template: 7,5 Green template: 8,0 Bleu template: 7,8 Goed gedaan man!! Reageren
Ferre Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 De eerste is het mooist en het vrolijkst. En ook niet zo eentonig qua kleur als de andere. De tekst is bij de meeste nogal rommelig, bij sommige komt dat door de lettertype en bij de GTA template komt het door de achtergrondkleur. Bij die Simple Template zie je in de content een stuk tekst waar opeens de grootte groter is. In de menu's zoals bij die GTA en Green/Pink is het erg rommelig omdat sommige teksten een paar pixels anders liggen. Want voor elke regel is een nieuwe tekst layer gebruikt, terwijl je met 1 layer ook woord - enter*- woord - enter* - woord kunt doen. *De grote enter, dus niet die helemaal rechts. Reageren
The Mafia Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 *Bump* Template for battle Reageren
Le MrG Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Ik zie de GTA Template niet... Alleen grijze achtergrond met een blauw vlak Reageren
The Mafia Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Het is nu weer gefixed :$ Reageren
The Mafia Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 *Bump* Orange - Gray template - © niels 2006 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.