Ar Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Hallo, Ik ben weer opnieuw begonnen met GTA SA (nadat ik GTA III wel weer gezien had), maar wanneer ik wil sprinten blijft CJ na een seconde of vijf stopt hij en moet ik eerst weer op vooruit toetsen en daarna weer op sprinten. Moet ik nu meer trainen ofzo, ik heb dit nog niet eerder gehad, sinds ik nu weer begonnen ben met de game. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Hallo,Ik ben weer opnieuw begonnen met GTA SA (nadat ik GTA III wel weer gezien had), maar wanneer ik wil sprinten blijft CJ na een seconde of vijf stopt hij en moet ik eerst weer op vooruit toetsen en daarna weer op sprinten. Moet ik nu meer trainen ofzo, ik heb dit nog niet eerder gehad, sinds ik nu weer begonnen ben met de game. Omdat je opnieuw begonnen bent, staan je stamina en je spieren en noem het maar op ook weer op 0. Door veel rond te lopen, te zwemmen of te fietsen krijg je stamina, als je dat krijgt betekent dat, dat je langer kan rennen, fietsen en zwemmen. Wat veel mensen denken is dat je door het trainen in de sportschool ook sneller gaat rennen. Dat is aan de ene kant waar, maar hoe meer spieren je krijgt, hoe korter je weer kan sprinten. En bovendien door het lopen, zwemmen, en fietsen gaat je maximum health ook nog eens een keer omhoog! Bewerkt: 18 september 2006 door -Matthijs- Reageren
Scooter Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Hallo,Ik ben weer opnieuw begonnen met GTA SA (nadat ik GTA III wel weer gezien had), maar wanneer ik wil sprinten blijft CJ na een seconde of vijf stopt hij en moet ik eerst weer op vooruit toetsen en daarna weer op sprinten. Moet ik nu meer trainen ofzo, ik heb dit nog niet eerder gehad, sinds ik nu weer begonnen ben met de game. Dat klopt. Dit heeft alles met je ´Stamina´ te maken. Dat houdt in, conditie. Hoe meer je rent, fietst, zwemt of welke sportieve bezigheid dan ook, wordt je stamina getraint. Bij je stats, die je onderandere kan zien als je op TAB drukt, zie je het balkje Stamina staan. Als die voller is, zul je langer kunnen sprinten, sneller fietsen/zwemmen etc. Een beter uithoudings vermogen dus. Reageren
Ar Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Ik ging ook steeds naar de sportschol, zelfs zo erg dat ik niet meer mocht, maar het probleem bleef zich voordoen. Nu weet ik dus waarom. Bedankt voor je reactie(s) Bewerkt: 18 september 2006 door Ar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.