$NeoSyp$ Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Mensen! Ik zag een neerstortend vliegtuig! Nu zul je denken: Dat is allang bekend, maar deze keer zag ik een AT-400!!! STOER MAN! Ik dacht dat je alleen kleine vliegtuigjes zag neerstorten? Dat ding stortte recht voor me neer man! Vreemd! Ik post zo wel het plaatje dat ik heb gemaakt van het wrak (geen ruimte voor bijlagen nu) Reageren
Jorair Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 heb ik ook al eens voor gehad, maar dan in de verte, ook zie ik bijna altijd als ik uit cj's huis kom die andromada bovenvliegen, wel heeeeeeeeeeeeeel hoog, maar je kan zien dat hij 4 motoren heeft, dus moet het wel een andromada Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Dat heb ik ook eens gezien Frostie, is gewoon wel lollig om te zien. Maar ik zou je aanraden om dodo's enz. zien neer te vallen, dat is wel grappig om te zien. Ik had zo'n keer, ik had die vliegtuig bijna kapot, hij kapot op de grond, die man doet deur open en valt! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Het ijkt me sterk dat een at-400 neerstort. Deze vliegtuigen vliegen altijd in een baan. Om de paar minuten komen ze oa in grote steden voor... Maar je kunt ze bijvoorbeeld niet volgen met een ander vliegtuig. Ze komen uit het niets, en gaan ook in het niets. Het is dus eigenlijk onmogenlijk dat een at-400 neerstort. Een adromada vliegt zelden rond, maar ze zijn er wel. En ze storten inderdaad heel soms neer. Maar at-400's storten NIET neer. Werkelijk onmogenlijk. Bewerkt: 18 september 2006 door san_andreas Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 bij mij is me al eens een cropduster recht op me kop neergestort....best geinig eigelijk... Reageren
Bradley H. Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Maar at-400's storten NIET neer. Werkelijk onmogenlijk. Het is zeker wel mogenlijk !, het zal idd niet het een vliegtuig zijn uit die baan, maar het is ondertussen wel duidenlijk dat Rockstargames een extra hard coded script heeft toegevoegd die elk soort vliegtuig laat neerstorten (ID gericht). Zo zie je in GTi bijv veel meer vliegtuigen neerstorten omdat er minder ID´s zijn. Was wel stoer er vloog er 1 keer eentje mijn gebouw in, zag er prachtig uit, die explosie . Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb san andreas voor de ps2 maar ik heb nog nooit een vliegtuig zien neerstorten ?????? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb san andreas voor de ps2 maar ik heb nog nooit een vliegtuig zien neerstorten ?????? Ze storten wel eens in de badlands neer. Goed rondkijken;) Reageren
Kzaf Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 ga naar de mount chilliad en blijf daar eens een dagje en je zult meer dan 1ntje zien neervliegen:p Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ok man ik post zo dat plaatje ik had gisteren geen tijd Stoer dat er ook AT-400's neerstorten man! Reageren
firstkill Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb san andreas voor de ps2 maar ik heb nog nooit een vliegtuig zien neerstorten ?????? ik ook, maar ik heb ook nog nooit een vliegtuig zien neerstorten. Reageren
EXIT Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 op de PS2 heb je ook neerstortende vliegtuigen ga maar eens naar mount chilliad en kijk maar eens rond met een beetje geluk... boooom Reageren
Ar Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 je moet ze toevallig tegenkomen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik w8 op de screen van frostiemen. Ik geloof nog steeds niet dat at-400's neerstorten. Reageren
EXIT Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 inpersiepen kan het. er staat nergens in de data van sa waar en wanneer en wat type vliegtuig neerstort. dus het kan best waarzijn zou het niet waarzijn zou die screenshot niet zijn want als je een at-400 ergens spant en je maakt hem kapot heb je ook een verbrand vliegtuig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.