Jump to content

Neerstortend vliegtuig!

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen! Ik zag een neerstortend vliegtuig!

Nu zul je denken: Dat is allang bekend, maar deze keer zag ik een

AT-400!!! :Y

STOER MAN!

Ik dacht dat je alleen kleine vliegtuigjes zag neerstorten?

Dat ding stortte recht voor me neer man!

Vreemd!

Ik post zo wel het plaatje dat ik heb gemaakt van het wrak (geen ruimte voor bijlagen nu)

:cya:

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

12

• Pennywise The Clown

10

• Sunray

3

• Bradley H.

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

heb ik ook al eens voor gehad, maar dan in de verte, ook zie ik bijna altijd als ik uit cj's huis kom

die andromada bovenvliegen, wel heeeeeeeeeeeeeel hoog, maar je kan zien dat hij 4 motoren heeft, dus moet het wel een andromada

Geplaatst:

Dat heb ik ook eens gezien Frostie, is gewoon wel lollig om te zien. Maar ik zou je aanraden om dodo's enz. zien neer te vallen, dat is wel grappig om te zien. Ik had zo'n keer, ik had die vliegtuig bijna kapot, hij kapot op de grond, die man doet deur open en valt! :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Het ijkt me sterk dat een at-400 neerstort. Deze vliegtuigen vliegen altijd in een baan. Om de paar minuten komen ze oa in grote steden voor... Maar je kunt ze bijvoorbeeld niet volgen met een ander vliegtuig. Ze komen uit het niets, en gaan ook in het niets.

Het is dus eigenlijk onmogenlijk dat een at-400 neerstort. Een adromada vliegt zelden rond, maar ze zijn er wel. En ze storten inderdaad heel soms neer.

Maar at-400's storten NIET neer. Werkelijk onmogenlijk.

Bewerkt: door san_andreas
Geplaatst:
Maar at-400's storten NIET neer. Werkelijk onmogenlijk.

Het is zeker wel mogenlijk !, het zal idd niet het een vliegtuig zijn uit die baan, maar het is ondertussen wel duidenlijk dat Rockstargames een extra hard coded script heeft toegevoegd die elk soort vliegtuig laat neerstorten (ID gericht). Zo zie je in GTi bijv veel meer vliegtuigen neerstorten omdat er minder ID´s zijn. Was wel stoer er vloog er 1 keer eentje mijn gebouw in, zag er prachtig uit, die explosie :schater:.

Geplaatst:
Ik heb san andreas voor de ps2 maar ik heb nog nooit een vliegtuig zien neerstorten ??????

Ze storten wel eens in de badlands neer. Goed rondkijken;)

Geplaatst:
Ik heb san andreas voor de ps2 maar ik heb nog nooit een vliegtuig zien neerstorten ??????

ik ook, maar ik heb ook nog nooit een vliegtuig zien neerstorten.

Geplaatst:

op de PS2 heb je ook neerstortende vliegtuigen ga maar eens naar mount chilliad en kijk maar eens rond met een beetje geluk... boooom

Geplaatst:

inpersiepen kan het. er staat nergens in de data van sa waar en wanneer en wat type vliegtuig neerstort.

dus het kan best waarzijn

zou het niet waarzijn zou die screenshot niet zijn want als je een at-400 ergens spant en je maakt hem kapot heb je ook een verbrand vliegtuig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...