$NeoSyp$ Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 hey mensen ik kan die screen niet posten omdat ik niet meer weet waar ik die bijlagen had gepost, kun je dat ergens zien? De screen is trouwens genomen toen de AT-400 tegen een tunnel aanvloog (bayside tunnel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 hey mensen ik kan die screen niet posten omdat ik niet meer weet waar ik die bijlagen had gepost, kun je dat ergens zien?De screen is trouwens genomen toen de AT-400 tegen een tunnel aanvloog (bayside tunnel) Hier beheer je je bijlagen Veel sucses! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 Bovenaan op de Mount Chilliad heb ik al vaak zo'n klein sportvliegtuigje zien neerstorten. Ik vind het erg grappig en leuk dat ze dat erin gestopt hebben. Je hoort het vliegtuigje aankomen, en het vliegt recht tegen de top van de berg aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 Nou, Als frostiemen de screen niet heeft. Blijf ik het niet geloven. Van mij part mag er een slotje op dit topic, tenzij frostiemen snel met een bewijs komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 Weeral zo'n topic. Wel volgens mij heb ik nog nooit zo'n vliegtuig zien neerstorten. Maar ik zeg niet dat het onmogelijk is,ik zou ook wel die screen willen zien. En inderdaad je ziet ze vaakst op mount chilliad neerstorten(omdat het een hoge berg is). Wel ik zie vooral zo'n oude vliegtuigjes neerstorten. Ik dacht ook een keer een stuntplane(weet ik niet zeker). Dus post die screen anderes eens je kunt hem uploaden op Badongo (de beste).En dan pak je gewoon de link en post je hem hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 ok hier is de screen sorry dat het zo lang duurde ik had wat problemen (technisch) het is wat donker maar ja kan ik niets aan doen heh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 En tog blijf ik geloven dat jij dat vliegtuig daarneer hebt gegooid, en daarna gwoon in een auto bent gaan zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Kan echt zijn. Maar je kunt er ook naar gevlogen hebben. Neergestort en dan heb je eruit geweest. Ik zou moeten de deur zien als die open stond van het vliegtuig is het zeker dat het jij was. Maar ik kan het niet echt zien het is wat te donker dus ik weet het niet echt wat ik er moet van denken. Ik zeg niet dat je liegt hoor. Maar ik zeg gewoon wat mogelijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Nou het was echt waar, maar als ik het zou hebben gedaan zou de deur er niet eens meer in zitten, want de deur vliegt er uit als een vliegtuig door mij op de pc wordt neergegooid dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 ik heb de screenshot wat verlicht: Voor de rest niks toe te voegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Vliegtuig ziet er nog heel uit, wat raar is omdat hij imo zou moeten zijn ontploft alsie neerstort. Verder vind ik het bewijs nogal slap, ik kan ook wel een AT400 ergens parkeren en daar een foto van maken. Ook (expres) niet de deur fotograferen werkt niet in het voordeel. Nee... je hebt me nog niet overtuigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 jongen ten eerste zou er helemaal geen deur meer inzitten als hij ontploft en ik maakte gewoon snel een foto ervan waarom moet de deur er nou weer op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Als je rechts in dat verlichte plaatje kijkt op het vliegtuig dan zie je een open deur dus dit is waarschijnlijk fake maar in die potiete parkeren is bijan onmohelijk zonder exploties tenzij je cheats gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 (bewerkt) eh.. de deur zit normaal gesproken links hoor... je ziet de rechter kant... En wat bedoel je met dat in positie parkeren??? Bewerkt: 22 september 2006 door frostiemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord of War Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2006 Ik twijfel hier ook aan. Ik speel GTA SA ongeveer al 2 jaar en dit is me nog nooit overkomen. Wat ik wel al veel heb zien neerstorten is een Dodo'tje. Het zou me verwonderen moest ik een AT zien neerstorten. Misschien kun je nog meer meer bewijsmatriaal zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.