Jump to content

Neerstortend vliegtuig!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil dus echt niet modderig klinken maar zou het niet best zijn als dit topic op slot is ?

Tot dat hij nieuwe bewijs heeft.

Want anders kunnen we hier gewoon door discusseren.

Maar ja zoals ik zeg het klinkt wat modderig maar het is niet zo bedoeld.

Ik denk gewoon dat dat het beste is. ;)

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

12

• Pennywise The Clown

10

• Sunray

3

• Bradley H.

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik twijfel hier ook aan. Ook ik speel al 2 jaar san andreas, bijna 5x per week. Maar ook ik heb nog nooit een at-400 zien neerstorten. Ook je foto lijkt me erg fake.

Een at-400 vliegt superhoog, en zie je een x in de zoveel minuten. Hij maakt ook geen bochten ofzo, dus hoe moet hij dan ooit kunnen neerstorten? Tenzij je hem heel snel uit de lucht hebt geschoten, maar dat is mij ook nog nooit gelukt.

Wat mij betreft, Een erg fake topic, Zoals meerdere van frostiemen.

Sorry hoor, Maar ik vind je een fakerige spammer!

Geplaatst:
zeg waar vind je die AT-400??

hier zijn genoeg topics voor edwinb...

Voortaan ff de zoekfunctie gebruiken. OF een nieuw topic posten als je het niet kan vinden.

De at-400 staat in de grote hangar in las venturas.

Geplaatst:
eh.. de deur zit normaal gesproken rechts hoor... je ziet de rechter kant... :bonk:

En wat bedoel je met dat in positie parkeren??? :?

de deur zit links bij een AT-400

Geplaatst:

heb wel meer zien neer stroten een adromnea midden in de stad hoorde een explosie daar was hij neer gestort :Y maar passengier vliegtuik nog nooit gezien(zomaar uit niks) zien neer storten.

Geplaatst: (bewerkt)

zeg sorry hoor maar hoe kan ik voor meer bewijs zorgen als ik maar een foto heb...

denk je dat ik mijn spel nog steeds op pauze heb staan waar hij neerstortte... :bonk:

En sinds wanneer post ik fake topics, ik post die nooit, geef dan eens een voorbeeld :duh:

het is aan jullie om te beslissen of het echt zo is of niet, maar ik geef mijn woord, ik zag hem echt :engel::Y

:cya:

PS: Shaguar, ik bedoelde inderdaad links, sorry, bedankt voor de verbetering

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:
zeg sorry hoor maar hoe kan ik voor meer bewijs zorgen als ik maar een foto heb...

denk je dat ik mijn spel nog steeds op pauze heb staan waar hij neerstortte... :bonk:

En sinds wanneer post ik fake topics, ik post die nooit, geef dan eens een voorbeeld :duh:

het is aan jullie om te beslissen of het echt zo is of niet, maar ik geef mijn woord, ik zag hem echt :engel::Y

:cya:

PS: Shaguar, ik bedoelde inderdaad links, sorry, bedankt voor de verbetering

Bij raad de auto heb je ook gespawnd.

En schorpioenvliegveld... :ch:

Daar ken ik er ook og wel een paar van. De landingsbaan van los santos lijkt net op een plank :cab:

Kom op zeg :duh:

Geplaatst:

Volgensmij lijkt de conclusie hier wel duidelijk...

Het is niet mogenlijk dat een at-400 kan neerstorten. Alleen als je er natuurlijk zelf inzit.

Geplaatst:

jongen voor mij is het duidelijk, het is wel zo!

ik zag het toch zelf...

geloof het of niet maar ik zweer op mijn PC (en die is heilig voor mij) dat ik hem zag neerstorten zonder dat ik er iets mee te maken had, jongen! :Y

als je me niet gelooft, dom :bonk:

maar dat is jouw keuze... 8)

Geplaatst:
als je me niet gelooft, dom :bonk:

maar dat is jouw keuze... 8)

Kijk frostie, je moet begrijpen dat sommige mensen ( waaronder ik ook :cya: ) meer bewijs nodig hebben, en dan nog lijkt het voor mij heel onwaarschijnlijk dat een vliegtuig die NIET in de lijst met neerstortende vliegtuigen zit kan neerstorten

Greeeeetttzzzzz from england

-------------------Metalmickie-----------------------

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...