Jump to content

Neerstortend vliegtuig!

Recommended Posts

Geplaatst:

Luister, jongens, ik heb geen ander bewijs, dat is de enige foto die ik heb, dus ik heb geen bewijs behalve die foto, sorry, ik was gewoon nietsvermoedend aan het rijden toen dat ding opeens neerstortte, ik heb alleen een foto ervan, die ik jullie heb laten zien. Dus geloof me of geloof me niet, maar ik kan jullie geen extra bewijs geven want dat heb ik niet gemaakt. En dat hij niet in de lijst staat, hoeft niet te betekenen dat het niet kan, het is gewoon heel heel soms, en (waarschijnlijk) de eerste die het post.

Ik heb hier niets meer aan toe te voegen. :N

:cya:

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

12

• Pennywise The Clown

10

• Sunray

3

• Bradley H.

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De eerste...

En ook de laatste hoop ik. Als dit je enige bewijs is, en niemand geloofd het.. Kunnen we hier niet meer over discussieren. Laat dit topic rusten, totdat er iemand anders het broodnodige bewijs heeft dat een at-400 zou kunnen neerstorten.

Geplaatst:

ik vind het best, ik zag het maar ja om eerlijk te zijn zou ik het ook niet meteen geloven, met die foto wel denk ik maar anders niet, ik snap het wel hoor...

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...