$NeoSyp$ Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Luister, jongens, ik heb geen ander bewijs, dat is de enige foto die ik heb, dus ik heb geen bewijs behalve die foto, sorry, ik was gewoon nietsvermoedend aan het rijden toen dat ding opeens neerstortte, ik heb alleen een foto ervan, die ik jullie heb laten zien. Dus geloof me of geloof me niet, maar ik kan jullie geen extra bewijs geven want dat heb ik niet gemaakt. En dat hij niet in de lijst staat, hoeft niet te betekenen dat het niet kan, het is gewoon heel heel soms, en (waarschijnlijk) de eerste die het post. Ik heb hier niets meer aan toe te voegen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 De eerste... En ook de laatste hoop ik. Als dit je enige bewijs is, en niemand geloofd het.. Kunnen we hier niet meer over discussieren. Laat dit topic rusten, totdat er iemand anders het broodnodige bewijs heeft dat een at-400 zou kunnen neerstorten. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 ik vind het best, ik zag het maar ja om eerlijk te zijn zou ik het ook niet meteen geloven, met die foto wel denk ik maar anders niet, ik snap het wel hoor... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.