Jump to content

de slechste AI in vice city


frenchie

Recommended Posts

De politie AI is echt om te huilen in dit spel. De AI van de GTA games is over het algemeen ver onder de maat maar de politie in Vice City heeft lijkt het maar een behaviour mode: alles zo hard mogelijk rammen. Jammer van dit verder zo leuke spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo aan de previews te horen, was de politie er twee jaren eerder slimmer. (GTA VCS; 1984)

Ik zou niet weten wat AI betekende, bedankt voor je uitleg, maar dat komt gewoon omdat de mogelijkheden van de games nog niet zover gevorderd waren, of omdat het anders teveel geheugen zou kosten. Wat denk je van de stommiteit trouwens dat wanneer politieauto's de weg blokkeren, er altijd net genoeg ruimte is om er alsnog doorheen te rijden zonder iets aan te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lees ik de hele tijd dat ze aan de AI aan het werken zijn. De politie in Vice City vind ik niet bepaald slim overkomen. Die blokkades zijn makkelijk te omzeilen. Er is altijd wel een oplossing of een gaatje te vinden om door een blokkade heen te komen. De politie beukt er op los. Als je gaat remmen dan handelt de politie een fractie later dan jij op dat moment. Ik vind het lachwekkend hoe makkelijk je de politie kan afschudden door het rijden van goede bochten. Het leger of de FBI en SWAT zijn iets moeilijker om af te schudden, maar toch kun je met een redelijk gemak van het leger, FBI en SWAT afkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de AI van de VCPD ook maar niks. Ze beuken constant tegen je aan. Normaal zouden ze na zo'n botsing door de voorruit slingeren van hun groene karretjes. Ik vind het ook irritant dat ze bij twee sterren je meteen op de voeten zitten, alsof je 3 of meer sterren hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...