ACID Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 als ik op launch game klik krijg ik deze foutmedling, ( zie foto ) hoe kan ik dit verhelpen en wel een server joinen ? Reageren
Flame^ Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Op dit moment is er door een opgetrede bug in VCMP 0.2 die niet bekend was tijdens het beta testen soms grote kans dat je niet kan connecten/vaak timeout. Falcon en bakasan (de devs) zijn al bezig met een fix hiervoor die al redelijk gevorderd is, meer weten? Ga naar #vc-mp op irc.gtanet.com:6667 Verder: Kijk of het IP klopt en of je VC 1.0 hebt. Reageren
ACID Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 oke, klopt het dan dat ik geen enkele server kan joinen ? Reageren
Flame^ Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 oke,klopt het dan dat ik geen enkele server kan joinen ? Misschien een paar, dat weet ik zelf om eerlijk te zijn ook niet, moet je even navragen in #vc-mp :] Reageren
ACID Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 `duurt het lang voor die bug gefixt is ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.