Miche Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Hey, Ik zit nu bij de BS missie "Wrong side of the tracks" waar je dus die trein moet volgen, waar 4 mexicanen opstaan op de vlucht. Je moet de trein volgen met een brommertje.. Ik snap niet goed de bedoeling hiervan, ik volg de trein goed, en op een gegeven moment als de trein bijna aan zijn eindstation aankomt dan komt er op het scherm dat we de trein zijn kwijtgeraakt. Er leven op dat moment nog steeds 2 mexicanen. Volgens mij is het de bedoeling om ze allemaal te doden voor de trein daar passeert, maar mijn vraag is dan hoe?? Iemand enige hulp? thx
Sasuke Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Gebruik die verdomde Search button nou eens... En je moet op de andere kant van het spoor rijden, zodat Smoke ze eraf kan knallen.. Je moet ook rekening houden met wat Smoke zegt hè..
Time Fighter Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 je moet gewoon maken da smoke ze kan raken aja er komen treinen af net voor de tunnel en op het einde in een bocht
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 je moet naast de trein rijden naast het mannetje wat op de trein staat maar niet te dicht op de trein zodat hij er niet tegen aan schiet maar erop/erover dat kan je merken aan het geluid en lichtflitsen op de trein dus dan moet je een iets grotere afstand inzetten... hoop dat dit genoeg is veel suc6
Chi Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Check de Walkthrough: Faq.Gtasanandreas.nl Slotje.
Recommended Posts