frenchie Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2006 Zou iemand de missie Copland voor mij kunnen halen. Eerste deel is makkelijk en de spray and paint haal ik met de hele politiemacht ook nog net maar daar willen ze hem niet voor mij overspuiten dus elke keer haal ik deze missie niet. Omdat het de bedoeling is dat een game leuk is en niet onnodig frustrerend vroeg ik mij af of iemand hem voor mij wil halen. GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2006 Zou iemand de missie Copland voor mij kunnen halen. Eerste deel is makkelijk en de spray and paint haal ik met de hele politiemacht ook nog net maar daar willen ze hem niet voor mij overspuiten dus elke keer haal ik deze missie niet. Omdat het de bedoeling is dat een game leuk is en niet onnodig frustrerend vroeg ik mij af of iemand hem voor mij wil halen. Doe ik voor je . Helaas pakte mijn Vice City je savegame niet . Het is inderdaad waar dat je niet met een politiewagen in de pay 'n spray kunt. Tegenover de pay 'n spray staat standaard een scooter. Zet je wagen daarvoor, stap uit en ga snel op die scooter zitten. Vergeet Lance niet. Daarna kan je gewoon de pay 'n spray binnenrijden en is je wanted level weg. Niet helemaal natuurlijk, je zal je eerst nog een tijdje moeten gedragen voor hij helemaal weg is. Rijdt terug naar Vercetty Mansion en je hebt de missie behaald. PatrickW is zo vriendelijk geweest om de savegame over te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2006 Omdat Dutchy3010 hem niet geladen kreeg heb ik deze maar voor je gedaan.. Missie gehaald, zonder cheat. Beloning 10,000 De protection ring asset is bij deze voltooid, en je kunt vanaf nu geld ophalen bij de ingang van vercetti estate. Ook is het politie uniform nu beschikbaar in het politiebureau. GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frenchie Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 Patrick, bedankt. Dit is de enige missie die ik echt niet volbracht kreeg. De missies met de politie op de hielen vind ik echt moeilijk door hun kamikaze tactieken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frenchie Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb hem nu wel zelf gehaald met: helicopter Ik had een helicopter klaarstaan om te vluchten. Dat werkt als je snel genoeg bent perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.