Jump to content

Copland

frenchie

Recommended Posts

Zou iemand de missie Copland voor mij kunnen halen. Eerste deel is makkelijk en de spray and paint haal ik met de hele politiemacht ook nog net maar daar willen ze hem niet voor mij overspuiten dus elke keer haal ik deze missie niet. Omdat het de bedoeling is dat een game leuk is en niet onnodig frustrerend vroeg ik mij af of iemand hem voor mij wil halen.

GTAVCsf1.b

Delen op andere websites

Zou iemand de missie Copland voor mij kunnen halen. Eerste deel is makkelijk en de spray and paint haal ik met de hele politiemacht ook nog net maar daar willen ze hem niet voor mij overspuiten dus elke keer haal ik deze missie niet. Omdat het de bedoeling is dat een game leuk is en niet onnodig frustrerend vroeg ik mij af of iemand hem voor mij wil halen.

Doe ik voor je :).

Helaas pakte mijn Vice City je savegame niet :N. Het is inderdaad waar dat je niet met een politiewagen in de pay 'n spray kunt. Tegenover de pay 'n spray staat standaard een scooter. Zet je wagen daarvoor, stap uit en ga snel op die scooter zitten. Vergeet Lance niet. Daarna kan je gewoon de pay 'n spray binnenrijden en is je wanted level weg. Niet helemaal natuurlijk, je zal je eerst nog een tijdje moeten gedragen voor hij helemaal weg is. Rijdt terug naar Vercetty Mansion en je hebt de missie behaald.

PatrickW is zo vriendelijk geweest om de savegame over te nemen. _O_

Delen op andere websites

Omdat Dutchy3010 hem niet geladen kreeg heb ik deze maar voor je gedaan..

Missie gehaald, zonder cheat.

Beloning 10,000

De protection ring asset is bij deze voltooid, en je kunt vanaf nu geld ophalen bij de ingang van vercetti estate.

Ook is het politie uniform nu beschikbaar in het politiebureau.

GTAVCsf1.b

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...