Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

voor PC

waarom ?

- Heb nieuwe pc gekocht (Nvidia 8800 GTX 768 MB , dual coere E6600 , 2 GB RAM )

- Heb geduld :engel:

- PS3 en XBOX 360 kosten veel geld + om max. te spelen heb je HDTV nodig en die heb ik ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

voor PC

waarom ?

- Heb nieuwe pc gekocht (Nvidia 8800 GTX 768 MB , dual coere E6600 , 2 GB RAM )

- Heb geduld :engel:

- PS3 en XBOX 360 kosten veel geld + om max. te spelen heb je HDTV nodig en die heb ik ook niet.

Bereid je dan maar voor op een grote teleurstelling, ik denk namelijk niet dat GTA nog op de PC komt.

Als ie niet voor de PC komt, en ook niet voor de PS2, dan koop ik GTAIV niet.... Zo simpel is het, ga geen van die idioot dure consoles kopen, en zeker niet de PS3 die een grote teleurstelling blijkt te zijn (wel twee keer zo duur als de Xbox, maar de GFX en andere aspecten zijn wel gelijkwaardig aan zijn goedkopere rivaal.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik GTA enkel voor de PC ga kopen. Ik vind de alternative opties net iets teveel van het goede. Overigens denk ik wel dat GTA op de PC uitgebracht zal worden. Het zou bijna kapitaalvernietinging zijn voor Rockstar om dat niet te doen. Op de PC is GTA nl. ook een geweldig succes. En anders zou evt. GTA met een emulator gedraaid kunnen worden, alleen zal dan wel een PC nodig zijn met flink wat rekenkracht.

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft idd voor de PSP LCS en VCS gemaakt, maar dat was omdat de PSP net uit was, veel mensen hem kochten en dus die game gingen kopen... Nu komt er in oktober eerst uit voor de Xbox360 en de PS3 (ook weer de nieuwste consoles), maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet op de PC uitkomt. Ik weet het haast wel zeker dat GTA IV dus op de PC uit komt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga miss over 2 jaar een xbox360 kopen (als het probleem met de lens verholpen zijn) dus de 360 want die is de goedkoopste van de 2 consoles.

Ik voor ps3 die ik binnekort ga kopen.

iedereen zegt wel dat hij zo duur is maar dan heb je wel wat kwaliteit + je hoeft geen 60 per jaar voor xbox live te betalen en je hoeft geen losse blue ray speler te kopen om de nieuwste films te kijken.

Uiteindelijk is ps3 goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga miss over 2 jaar een xbox360 kopen (als het probleem met de lens verholpen zijn) dus de 360 want die is de goedkoopste van de 2 consoles.

Ik voor ps3 die ik binnekort ga kopen.

iedereen zegt wel dat hij zo duur is maar dan heb je wel wat kwaliteit + je hoeft geen 60 per jaar voor xbox live te betalen en je hoeft geen losse blue ray speler te kopen om de nieuwste films te kijken.

Uiteindelijk is ps3 goedkoper.

Dat is alleen een voordeel als Blue ray de standaard wordt, want als HD de standaard wordt heb je niks meer aan een Blue ray en betaal je weer veel te veel geld voor de PS3 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga miss over 2 jaar een xbox360 kopen (als het probleem met de lens verholpen zijn) dus de 360 want die is de goedkoopste van de 2 consoles.

Ik voor ps3 die ik binnekort ga kopen.

iedereen zegt wel dat hij zo duur is maar dan heb je wel wat kwaliteit + je hoeft geen 60 per jaar voor xbox live te betalen en je hoeft geen losse blue ray speler te kopen om de nieuwste films te kijken.

Uiteindelijk is ps3 goedkoper.

Dat is alleen een voordeel als Blue ray de standaard wordt, want als HD de standaard wordt heb je niks meer aan een Blue ray en betaal je weer veel te veel geld voor de PS3 ;)

Ik denk wel dat blue ray standaart wordt, als hd-dvd standaart wordt heb je er ook niet veel aan 360 want hd-dvd speler module kost 200 euro en zit er niet standaart in.

Maar die 60 euro per jaar voor xbox live, een console gaat ongeveer 5 jaar mee 5X60 = 300 euro betaal je dus extra voor de xbox 360 terwijl het verschil tussen 20gb 360 en 20gb ps3 maar 100 euro is :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat blue ray standaart wordt, als hd-dvd standaart wordt heb je er ook niet veel aan 360 want hd-dvd speler module kost 200 euro en zit er niet standaart in.

Maar die 60 euro per jaar voor xbox live, een console gaat ongeveer 5 jaar mee 5X60 = 300 euro betaal je dus extra voor de xbox 360 terwijl het verschil tussen 20gb 360 en 20gb ps3 maar 100 euro is :bier:

Wie nu de standaard wordt is sowieso nog niet te zeggen, aangezien allebei nog niet bepaald een succes zijn, het blijft dus gissen of het slim is om een PS3 te kopen om de reden dat er Blue ray in zit. Dan zou ik persoonlijk een Xbox 360 kopen zonder HD dvd, want als dat dan de standaard wordt kan ik die er altijd nog bij kopen. En over Xbox Live, het is geen verplichting... Net als internet, wil je internetten? Tja, dan moet je er voor betalen... Zelfde geld voor Xbox Live, wil je online gamen? Tja, dan moet je betalen... Dat PS3 gratis online kan zegt niet zoveel aangezien het zichzelf nog niet bewezen heeft (online op PS2 was grote flop) en ik ben er dan ook nog niet positief of negatief over. Xbox Live is daarentegen betaald, maar staat wel garant voor een goede online service...

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik blijf liever ook ontopic

Ik ga hem voor de ps3 halen want als ik straks een ps3 heb ga ik niet een xbox 360 halen

En ik koop de ps3 niet allleen voor GTA maar kijk naar meerdere vette titels, heavenly sword, gt 5

en uiterraad metal gear solid

Maar de kans is byzonder groot dat BLu Ray disc de stansaard wordt

Hij is nu nog duur maar hij is beter dan HD dvd en de discs zijn groter

En ook worden er veel commercials over gemaakt

En natuurlijk zit hij in de PS3 en das het belangrijkste want daar heb je dus heel veel kopers mee

Alle mensen denken dan kijk een kwaliteits blu ray speler voor 600 euro en je kan er nog meer mee ook

Maar goed dat was in t kort ;) hoe ik er over denk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik GTA enkel voor de PC ga kopen. Ik vind de alternative opties net iets teveel van het goede. Overigens denk ik wel dat GTA op de PC uitgebracht zal worden. Het zou bijna kapitaalvernietinging zijn voor Rockstar om dat niet te doen. Op de PC is GTA nl. ook een geweldig succes. En anders zou evt. GTA met een emulator gedraaid kunnen worden, alleen zal dan wel een PC nodig zijn met flink wat rekenkracht.

Denk je eens in hoe zware PC je nodig gaat hebben of GTAIV te kunnen draaien. Voor GTA SA was al een zware PC nodig. Lang niet iedereen heeft zo'n PC, alleen de serieuze PC gamers. En Rockstar weet dat die doelgroep heel klein is.

Link to comment
Delen op andere websites

ps3 omdat:

- Ik heb geen 360 (en ik, ga niet een 360 en een ps3 kopen)

- Ik heb een ps3

- Ps3 heeft gratis online, moet je geen 50 euro betalen zoals bij x-box (per jaar)

- Ik kan op hd spelen op plasmascreen, is zo vet

- Ik gef gewoon zoiezo een voorkeur voor playstation (vind x-box slecht)

- Ik koop GTA 4 omdat sa vet was en dus denk ik dat gta 4 dat ook gaat zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat blue ray standaart wordt, als hd-dvd standaart wordt heb je er ook niet veel aan 360 want hd-dvd speler module kost 200 euro en zit er niet standaart in.

Maar die 60 euro per jaar voor xbox live, een console gaat ongeveer 5 jaar mee 5X60 = 300 euro betaal je dus extra voor de xbox 360 terwijl het verschil tussen 20gb 360 en 20gb ps3 maar 100 euro is :bier:

Wie nu de standaard wordt is sowieso nog niet te zeggen, aangezien allebei nog niet bepaald een succes zijn, het blijft dus gissen of het slim is om een PS3 te kopen om de reden dat er Blue ray in zit. Dan zou ik persoonlijk een Xbox 360 kopen zonder HD dvd, want als dat dan de standaard wordt kan ik die er altijd nog bij kopen. En over Xbox Live, het is geen verplichting... Net als internet, wil je internetten? Tja, dan moet je er voor betalen... Zelfde geld voor Xbox Live, wil je online gamen? Tja, dan moet je betalen... Dat PS3 gratis online kan zegt niet zoveel aangezien het zichzelf nog niet bewezen heeft (online op PS2 was grote flop) en ik ben er dan ook nog niet positief of negatief over. Xbox Live is daarentegen betaald, maar staat wel garant voor een goede online service...

wat jij nu zegt klopt niet

als je een xbox360 koopt zonder hd dvd en het wordt niet de standaard dan hebje geld bespaart

maar moet je altijd nog een blu ray speler erbij kopen

en dan ben je ongelofelijk veel geld kwijt

dus koop je een ps3

en zoiezo blijven ze wel blu ray schijven maken

misschien wordt t alle twee wel wat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...