Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

Console  

315 leden hebben gestemd

1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

• Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk wel dat blue ray standaart wordt, als hd-dvd standaart wordt heb je er ook niet veel aan 360 want hd-dvd speler module kost 200 euro en zit er niet standaart in.

Maar die 60 euro per jaar voor xbox live, een console gaat ongeveer 5 jaar mee 5X60 = 300 euro betaal je dus extra voor de xbox 360 terwijl het verschil tussen 20gb 360 en 20gb ps3 maar 100 euro is :bier:

Wie nu de standaard wordt is sowieso nog niet te zeggen, aangezien allebei nog niet bepaald een succes zijn, het blijft dus gissen of het slim is om een PS3 te kopen om de reden dat er Blue ray in zit. Dan zou ik persoonlijk een Xbox 360 kopen zonder HD dvd, want als dat dan de standaard wordt kan ik die er altijd nog bij kopen. En over Xbox Live, het is geen verplichting... Net als internet, wil je internetten? Tja, dan moet je er voor betalen... Zelfde geld voor Xbox Live, wil je online gamen? Tja, dan moet je betalen... Dat PS3 gratis online kan zegt niet zoveel aangezien het zichzelf nog niet bewezen heeft (online op PS2 was grote flop) en ik ben er dan ook nog niet positief of negatief over. Xbox Live is daarentegen betaald, maar staat wel garant voor een goede online service...

wat jij nu zegt klopt niet

als je een xbox360 koopt zonder hd dvd en het wordt niet de standaard dan hebje geld bespaart

maar moet je altijd nog een blu ray speler erbij kopen

en dan ben je ongelofelijk veel geld kwijt

dus koop je een ps3

en zoiezo blijven ze wel blu ray schijven maken

misschien wordt t alle twee wel wat

ps3 online is goed. Je kunt bv met fall of man met 40 man op 1 plek spelen, waar er mensen tussen zitten van nieuw zeeland. Terwijl de laadtijden maar 2 - 5 sec zijn !

• Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pilot

7

• Naudin

7

• 7nightwing7

6

• Romal

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

op de pc waarom omdat als hij op de pc komt er vast wel een mod komt dat de download bare content van xbox360 op pc komt plus op de pc zien spelen er vaak beter uit

Geplaatst:

Ik heb een xbox 360, dus het word op de 360. Niet dat dat wil zeggen dat ik hem niet op de pc koop, maar omdat ie op de 360 er nou eenmaal eerder is.

Alle systemen met de voor- en nadelen op een rijtje:

PlayStation 3

+ Grand Theft Auto op 16 oktober in huis

+ Spelen op de hoogst mogelijke grafische kwaliteit van de spelcomputers

+ Tiltfunctie in controller, wat voor speciale mini-games en andere besturingsmogelijkheden kan zorgen

- PlayStation 3 met Grand Theft Auto IV is 570/670 euro

- Geen trilfunctie

Xbox 360

+ Grand Theft Auto IV op 16 oktober in huis

+ Extra downloadable content

+ Via LiveAnywhere het online tegen PC-gebruikers opnemen

+ Xbox 360 met Grand Theft Auto IV is 370/470 euro

- Iets minder mooie graphics dan die van de PlayStation 3 en PC

PC

+ Spelen op de hoogst mogelijk grafische kwaliteit

+ Mods downloaden,

- Hoge systeemeisen nodig, wat uiteindelijk weer veel geld gaat kosten

- Waarschijnlijk een jaar later Grand Theft Auto IV spelen dan de rest

Dit is allemaal nog niet zeker, Dan Houser heeft zelfs gezegd dat de kwaliteit in de beide console versies gelijk zou zijn. En Live Anywhere tegen pc is ook nog niet zeker.

Geplaatst:

Ik zou het nog niet weten.

Ik moet eerst een xbox 360 of PS3 kopen, en ik weet nog niet welke.

Geplaatst:

Ik denk dat ik over een paar maand ps3 ga kopen, want ik hoor alleen negatieve reacties over de ps3 van mensen die er geen hebbe....(volgens mij) :N

bovendien was er ook veel kritiek op ps2 voordat en pas na dat die uit was...

en gta iv wordt gewoon massive _O_

Geplaatst:

Ik koop hem voor de PC als hij tenminste daarop uitkomt :-( Ik hoop het Echt want zit al zo lang te wachten op GTA IV alleen ga niet speciaal daarvoor xbox of ps3 kopen en bovendien heb ik het geld daar nie voor :puh:

Maar ik verwacht wel dat het op de Pc uitkomt aangezien GTA op de Pc het beste verkoopt ljkt me dat rockstar al dat geld niet wil mislopen! :bier:

Geplaatst:

Kan em op PS3 xbox360 en pc kopen als die daar op uit komt. heb ze alledrie (en neej geen wii kinderconsole :@)

Kijk wel wat de vetste en de mooiste is. hep wel gehoort dat de 360 problemen heeft ps3 ook maar die zijn nog niet bekent xD

denk op ps3 btw alle negatieve reacties over de ps3 kloppe duss ook egt niet die console is facking wreed xD te leip... Xbox360 heb ik nog niet overhit gehad maar kkrijg wel bekraste CD's mag bij GTA 4 dus niet he :eten:

Geplaatst:
Kan em op PS3 xbox360 en pc kopen als die daar op uit komt. heb ze alledrie (en neej geen wii kinderconsole :@)

Kijk wel wat de vetste en de mooiste is. hep wel gehoort dat de 360 problemen heeft ps3 ook maar die zijn nog niet bekent xD

denk op ps3 btw alle negatieve reacties over de ps3 kloppe duss ook egt niet die console is facking wreed xD te leip... Xbox360 heb ik nog niet overhit gehad maar kkrijg wel bekraste CD's mag bij GTA 4 dus niet he :eten:

inderdaad man

Ik heb 2 Sa's gekocht en alletwee kapot nu

Maar ik moet nu eff snel een ps3 gaan halen want mijn ps2 loopt niet zo soepel meer

En PS3 is echt een zieke console

Geplaatst:

uhh... PS3 natuurlijk, iedereen zegt dat XBOX gelijk is aan PS3, dit klopt echter niet. PS3 is net uit en is nou al qua kracht beter dan 360, kan je nagaan.. en de 360 is al 2 jaar op de markt ofzo.. en die Elite zuigt ook hard, zit niet eens een fatsoenelijke HDMI aansluiting in xD PS3 RULEERD! :dans:

Geplaatst:

ik doe het dan voor de playstation 3 ..

heb alle GTA;s tot nu toe op de playstation gespeeld en zou denk ik ook zo blijven.

nog geen een op de computer.

Geplaatst:

Zeker wel PC

Ik persoonlijk vind de PC gewoon het lekkerst qua besturing en ik heb niet eens een PS2 en ik ga ook zeker geen PS3 halen (en nee ook geen Xbox)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...