Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

ik koop hem op de playstation 3 natuurlijk

ten eerste: Het is het duurs en dus het mooist :bier:

ten tweede: plastation mijn faforiet :sigaar:

waarom niet xbox 360:

ten eerste: is bagger :duh:

ten tweede: xbox is virus program

waarom niet pc als die er komt:

ten eerste:pc is trager dan playstation 3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik koop hem op de playstation 3 natuurlijk

ten eerste: Het is het duurs en dus het mooist :bier:

ten tweede: plastation mijn faforiet :sigaar:

waarom niet xbox 360:

ten eerste: is bagger :duh:

ten tweede: xbox is virus program

waarom niet pc als die er komt:

ten eerste:pc is trager dan playstation 3

Nadat i kwat problemen had met me browers heb ik dit bericht vaak gelezen maar er nooit op kunnen antwoorden.

Punt 1 waar ik me aan erger:

De PS3 en X360 zijn even sterk. En de PS3 is inderdaad duurder maar duurder wil niet altijd zeggen beter. Ik denk dat het weinig uitmaakt of je nou de PS3 hebt of de X360 versie van GTA. Qua graphics zal het waarschijnlijk hetzelfde liggen. Waarschijnlijk zal de X360 versie geen vliegtuigen bevatten. Who cares? Saints Row had dat ook niet en was ook een vette game. Voordeel van de 360 is ook dat hij extra downloadbare content krijgt. En hoe kom je erbij dat de x-box een virus programma is? Ik heb nog geen probleem gehad met de x-box zelf. Ook X-box Live werkt super!

O en tegenwoordig zijn de duurste pc's de Playstation 3 en X-box 360 alweer voorbij gestreeft. Maar goed. En GTA IV hoeft niet mooier op de pc te zijn omdat het eraan ligt wat voor PC iemand heeft.

Zo dat is eruit. En nee ik ben geen fanboy ik erger me alleen aan die fanboy reacties!

Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 en X360 zijn even sterk.

Onzin! PS3 is met d'r Cell processor toch een stukkie sterker en sneller dan 360.. waarom denk je dat R* problemen heeft met het ontwikkelen van IV op de 360? Omdat het apparaat dus onvoldoende kracht heeft en weer beperkt moet worden, waardoor PS3 automatisch ook beperkt moet worden.. :duh:

Bewerkt: door carl0
Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 en X360 zijn even sterk.

Onzin! PS3 is met d'r Cell processor toch een stukkie sterker en sneller dan 360.. waarom denk je dat R* problemen heeft met het ontwikkelen van IV op de 360? Omdat het apparaat dus onvoldoende kracht heeft en weer beperkt moet worden, waardoor PS3 automatisch ook beperkt moet worden.. :duh:

De reden dat R* problemen heeft (hoever je het problemen kan noemen maar a la) met de X360 is omdat niet iedereen die X360 heeft een harde schijf heeft. Het vliegen kunnen ze niet op een DVD zetten omdat hij teveel moet weergeven in een keer wat een DVD simpelweg niet aankan. De PS3 daarintegen heeft vast een harde schijf van 60 GB dus heeft dit probleem niet. Maar qua processorsnelheid of RAM werkgeheugen liggen de PS3 en X360 dicht bij elkaar. Het enige voordeel wat de PS3 heeft is de Blue-Ray speler en de vaste harde schijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb je het over met je vliegtuigen? Het heeft niks met een hardeschijf of niet te maken... :bonk: Ze hebben gewoon gekozen dat er geen vliegtuigen zitten omdat vliegtuigen niet passen in de sfeer die ze willen neerzetten.

Daarnaast is de CELL processor wel degelijk krachtiger en sneller als de X360 processor, echter deze kracht word nu nog niet benut.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja vliegtuigen zitten er niet in. Omdat je toch geen piloot bent in het spel. Iedereen heeft een rijbewijs maar geen vleigbevret. En degene die het wel hebben doen het voor hun werk. En het is verboden in het echt. En GTA IV word heel erg echt. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hee, Het maak me niet uit waneer gta 4 uitkomt als tie maar voor de PC uitkomt!

En of ik nou een jaar later moet spelen vindt ik niet erg.

Want met een PC kan je mods downloaden en zelf de controles veranderen. iedergeval hij moet ook op de pc uitkomen!

PC

+ Spelen op de hoogst mogelijk grafische kwaliteit

+ Mods downloaden,

- Hoge systeemeisen nodig, wat uiteindelijk weer veel geld gaat kosten

- Waarschijnlijk een jaar later Grand Theft Auto IV spelen dan de rest

-ScOrp1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hem op de 360 willen.

Ik was toch al van plan om een 360 te gaan kopen en dan kan ik GTA IV er gelijk bij kopen.

Ps3 vind ik veel te duur dus die valt al af, en ik ben niet erg goed in gamen op een PC :bonk: maar wel op een console, dus wordt het voor mij toch de 360

Link to comment
Delen op andere websites

Dat PS3 weer de perfecte console is wil ik zeker niet geloven! Ik heb zelf een Xbox 360 en trek voor beiden geen partij. Een Xbox360 heeft evenveel qualiteiten als PS3. Zelf speelde ik laatst Motorstorm op de PS3 op een blu-ray tv en dat vond ik echt tegenvallen :{

Vooroordelen voor de Xbox360 zijn niet nodig, want hij is zelf in bepaalde functie's heel goed. Misschien is PS3 beter dan de Xbox360 maar downloadbare dingen blijven ook altijd leuk voor de Xbox gamers. Respect voor de Xboxgamers, PS3 gamers 8)

En om terug ontopic te gaan

GTA IV gaat bij mij naar de X360 :)

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

ik koop hem op de playstation 3 natuurlijk

ten eerste: Het is het duurs en dus het mooist :bier:

ten tweede: plastation mijn faforiet :sigaar:

waarom niet xbox 360:

ten eerste: is bagger :duh:

ten tweede: xbox is virus program

waarom niet pc als die er komt:

ten eerste:pc is trager dan playstation 3

Nadat i kwat problemen had met me browers heb ik dit bericht vaak gelezen maar er nooit op kunnen antwoorden.

Punt 1 waar ik me aan erger:

De PS3 en X360 zijn even sterk. En de PS3 is inderdaad duurder maar duurder wil niet altijd zeggen beter. Ik denk dat het weinig uitmaakt of je nou de PS3 hebt of de X360 versie van GTA. Qua graphics zal het waarschijnlijk hetzelfde liggen. Waarschijnlijk zal de X360 versie geen vliegtuigen bevatten. Who cares? Saints Row had dat ook niet en was ook een vette game. Voordeel van de 360 is ook dat hij extra downloadbare content krijgt. En hoe kom je erbij dat de x-box een virus programma is? Ik heb nog geen probleem gehad met de x-box zelf. Ook X-box Live werkt super!

O en tegenwoordig zijn de duurste pc's de Playstation 3 en X-box 360 alweer voorbij gestreeft. Maar goed. En GTA IV hoeft niet mooier op de pc te zijn omdat het eraan ligt wat voor PC iemand heeft.

Zo dat is eruit. En nee ik ben geen fanboy ik erger me alleen aan die fanboy reacties!

Dat betwijfel ik, een apparaat dat een jaar later uit komt is nieuwer en dus beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht geduldig op de eventuele pc-versie. Ik heb geen zin om een 360 of PS3 aan te schaffen, daar heb ik het geld echt niet voor op het moment. Mocht er helemaal geen pc versie komen, dan heb ik echt een groot probleem :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De titel luidt: voor welk systeem koop je Grand Theft Auto IV? Zeg ook waarom je het spel voor dat systeem wilt. De PC-versie is geloof ik nog niet officieel aangekondigd, maar men is er vrijwel zeker van dat het spel er daar ook op uitkomt, maar waarschijnlijk wel een halfjaar later (2007).

---

Alle systemen met de voor- en nadelen op een rijtje:

PlayStation 3

+ Grand Theft Auto op 16 oktober in huis

+ Spelen op de hoogst mogelijke grafische kwaliteit van de spelcomputers

+ Tiltfunctie in controller, wat voor speciale mini-games en andere besturingsmogelijkheden kan zorgen

- PlayStation 3 met Grand Theft Auto IV is 570/670 euro

- Geen trilfunctie

Xbox 360

+ Grand Theft Auto IV op 16 oktober in huis

+ Extra downloadable content

+ Via LiveAnywhere het online tegen PC-gebruikers opnemen

+ Xbox 360 met Grand Theft Auto IV is 370/470 euro

- Iets minder mooie graphics dan die van de PlayStation 3 en PC

PC

+ Spelen op de hoogst mogelijk grafische kwaliteit

+ Mods downloaden,

- Hoge systeemeisen nodig, wat uiteindelijk weer veel geld gaat kosten

- Waarschijnlijk een jaar later Grand Theft Auto IV spelen dan de rest

---

Ik koop het spel zelf op de Xbox 360, omdat ik dan het goedkoopst uit ben, het spel gewoon op 16 oktober in huis heb en de meest volledige versie speel. Denk aan dat laatste bijvoorbeeld aan extra missies, kleding, voertuigen en weet ik veel wat voor extra content met op de 360 krijgt.

Vriendelijke vriend..

je melde geen trilfunctie.. hoe kom je daar bij ?

ik weet niet hoe je aan de info komt maar.. volgens mij haal je het uit iemands hol

de + / - punten van de ps3 zjin..

+ Grand Theft Auto op 16 oktober in huis

+ Extra downloadable content

+ Tiltfunctie in controller, wat voor speciale mini-games en andere besturingsmogelijkheden kan zorgen

+ Ps3 online voor gratizzzz zit in de prijs van de ps3

+ Massive online Multiplayer

+ Geen Laadtijden

+ Waarschijnlijk 1 disc

- Waarschijnlijk zelfde engine als Table Tennis

+ Via LiveAnywhere het online tegen PC-gebruikers opnemen...? waar haal je de info vandaan?

De + / - punten van de 360 zijn.

+ Grand Theft Auto IV op 16 oktober in huis

+ Meeste hoeven geen ps3 meer te kopen hij nu ook voor de 360 komt

+ Extra downloadable content

+ Voordeliger als je het bekijkt zonder xbox live

- Laadtijden

- Minder mooie grafisch zal niet echt een verschil zijn zijn namelijk op dat gebied allebei hetzelfde (ONGEVEER)

- Waarschijnlijk 2 disc's

- Waarschijnlijk zelfde engine als Table Tennis

PC..?

niks van gehoort.. voor pc komt eerst nog een andere gta heb ik gelezen

dus naar IV hoef je verlopig niet te verwachten

maaaasl.

:? Wat is er mis met de engine van Table Tennis :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...