Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

XBOX 360 Natuurlijk! Ik kan namelijk geen PS3 Veroorloven enne.... Ik heb een laptop dus laat staan een betere grafische upgrade (wat dus niet kan :duh: ) En lekker boeie als er 2 discs komen ik heb namelijk GTA Vice City III & II En ik heb ECHT geen last van laadtijden!

En gozer... Keigoedkoop? Leuk dat je rijk bent maar hou dat voor je uit het niet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ga hem zeker wel op de Xbox 360 halen maar weet iemand wanneer de demo uitkomt? :eten:

Haha nee demo's komen alleen uit als het spel er al is, om je aan te zetten het te kopen, en dan is het meestal ook niet van een bekend spel zoals GTA, want er zijn genoeg mensen die dit kopen zonder dat ze eerst een demo hoeven te proberen. :clown:

Er zijn nog NOOIT interactieve demo's uitgekomen van GTA, omdat ze dit simpelweg niet hoeven te doen, het is zo bekend ze kopen het toch wel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem waarschijnlijk voor de playstation 3 kopen en ee half jaar later ook voor pc want pc vindt ik tog het leukste ( is makkelijker ) en ik koop hem voor de playstation 3 omdat ik geen half jaar kan wachten ! :duh:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ga hem zeker wel op de Xbox 360 halen maar weet iemand wanneer de demo uitkomt? :eten:

Haha nee demo's komen alleen uit als het spel er al is, om je aan te zetten het te kopen, en dan is het meestal ook niet van een bekend spel zoals GTA, want er zijn genoeg mensen die dit kopen zonder dat ze eerst een demo hoeven te proberen. :clown:

Er zijn nog NOOIT interactieve demo's uitgekomen van GTA, omdat ze dit simpelweg niet hoeven te doen, het is zo bekend ze kopen het toch wel. :puh:

OfftopicBeter, volgens mij heeft Rockstar van zijn laatste games nog nooit een demo uitgebracht. Denk maar aan: The Warriors, Canis Canem Edit, en natuurlijk alle GTA's

Ontopic: Ik heb hier waarchijnlijk al op geantwoord, maar toch: de X360, omdat dit de beste console is die ik in huis heb.

Link to comment
Delen op andere websites

voor PC of XBOX 360

PC heb ik al

en ik ben voor de 360 aan het sparen.

en ik koop de 360 pas in november gelijk met IV en dan hoop ik dat dat gedoe met die krassen op de CD's door de XBOX zelf probleem opgelost is. en dan is wss ook goedkoper dus :puh:

Bewerkt: door Sseb
Link to comment
Delen op andere websites

1 verschil, de ps3 kan blue-ray discs lezen van (correct me if i'm wrong) 60gb per disc, terwijl de xbox nogsteeds met 4,7 gb moet doen...Overigens ben ik van beide niet zeker ;)

Wat jij zegt is niet waar.. in november komt volgensmij de HD-DVD uit voor de 360 en die disk bevat 15GB

en over de Ps3 de PS3 heeft een blu-ray disc van 25GB dual layer disc van 50 GB, dus niet 60 GB :D

Link to comment
Delen op andere websites

1 verschil, de ps3 kan blue-ray discs lezen van (correct me if i'm wrong) 60gb per disc, terwijl de xbox nogsteeds met 4,7 gb moet doen...Overigens ben ik van beide niet zeker ;)

Wat jij zegt is niet waar.. in november komt volgensmij de HD-DVD uit voor de 360 en die disk bevat 15GB

en over de Ps3 de PS3 heeft een blu-ray disc van 25GB dual layer disc van 50 GB, dus niet 60 GB :D

ik zij ook dat ik t niet zeker weet, maar de ps3 heeft dus wel veel meer ruimte voor games op de discs (dus ook betere spellen?) dan de xbox

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf weet nog niet voor welke console ik hem wil kopen tegenwoordig zijn ze allemaal nogal duur

maar eerste keuze van mij zou de PC zijn en zo niet dan denk ik dat ik een Xbox360 ga aanschaffen maar de kans is zeer klein want het zou zonde zijn als je om 1 spel dat zou doen.

Een PS3 koop ik zeker niet veel en veelste duur.

Maar als ik een Xbox360 zou aanschaffen kijk ik nog altijd wat voor leuke spellen ervoor zijn want mijn favoriete spellen zijn toch GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...