Lampje Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 (bewerkt) Goede middag ik heb al super vaak de scholen allemaal op goud te krijgen maar niet gelukt behalve de Bike school Zou jij ze voor mij willen doen of een ervan? Of een paar, Om welke gaat het: Missie - Current Driving School Burn and Lap - Silver Cone Coil - Silver The 90 - Silver Wheelie Weave - Silver Pit Maneuver - Silver City Slicking - Brons Boat School Basic Seamanship - Silver Plot a Course - Brons Fresh Slalom - Brons Flying Fish - Brons Land, Sea and Air - Silver Flying School: Destroy Targets - Silver Parachute onto Target - Silver Mods: Nee Cheats: Mag Voertuigen Gebruiken (Garage): Bij de Vliegschool: Mag (uit de hanger ook).... hoeft niet terug Kleren Veranderen: Nee Geld uitgeven: Nee (Ik weet het veel maar mij lukt het echt niet :$ ) Als je dit wilt doen... Help je me best veel meer Greetz Lampje P.s Als 1 iemand al zegt dat ie alles doet of een paar, hoef je tijdelijk niet te posten want anders heb ik dadelijk 2 verschillende Save Games Edit: ik wist dat ik iets was vergeten te melden namelijk welke versie, 1 is het Bewerkt: 19 september 2006 door Lampje
HerrieM Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 (bewerkt) Gehaald: Driving School Alles Goud Flying School Alles Goud Boat School Alles Goud Gebruikt: Mods: Nee Cheats: Nee Voertuigen Gebruiken (Garage): nee Kleren Veranderen: Nee Geld uitgeven: Nee Veel plezier. Bewerkt: 19 september 2006 door HerrieM
Lampje Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Aahhhh Zo snel Heel erg bedankt
Recommended Posts