Jump to content

Wolverine

Recommended Posts

Geplaatst:

De signature ziet er goed uit moet ik zeggen, er kan alleen wel meer aan effecten gewerkt worden. Je hebt een goed kleurgebruik uitgekozen, een donkere achtergrond waar de effecten over het algemeen goed naar voren komen. De effecten die je hebt gebruikt zijn wel net even te braaf, als je even wat verder ging werken met filters waaronder ripple, glasseffect, spatter, sprayed strokes etc. Probeer ook met een andere brush te smudgen en zet de settings van scattering dan ook anders en blending options naar lighten bijvoorbeeld en de opactity wat lager of hoger, wat je dan boven in beeld kunt ziet zodra je de smudgetool hebt.

De tekst vind ik niet zo heel denderend, ook staat het op een verkeerde plek vind ik. Tekst aan de zijkanten kan soms wel alleen hier staat het een beetje te simpel omdat dit een signature moet voorstellen waar het eruit springt lijkt mij. Het lijkt net alsof je niet echt wist waar je de tekst neer moest zetten (dus maar even veilig aan de bovenzijkant). Dit dus niet doen. Je kunt beter de tekst een beetje in het midden van de signature rechts zetten waar je een beetje ruimte hebt, en waar je het dus kunt opvullen met wat tekst. Probeer ook een ander font uit te kiezen zodat het er een beetje cool uit ziet. Deze tekst is namelijk iets te simpel voor zo'n signature als dit. Je kunt vlakbij de tekst altijd nog een logo een lijntje of iets anders neerzetten. Ook kun je de tekst duplicaten en de eerste tekst layer gaan smudgen. Je moet dan wel eerst even met de rechtermuisknop op je de eerste tekstlayer drukken en dan naar Rasterize Layer gaan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Verder een hele mooie signature, ga zo door.

Geplaatst:

Heey daan,

Commentaar: Ik heb hier net kwartier geleden andere siggy van je gerate, maar deze is toch echt veel mooier. Ik dacht direct van, wat een mooie sig. Hij ziet er simpel uit, maar als je beter kijkt, zie ik toch dat je er best veel werk ingestoken hebt

- punten: Ik zou persoonlijk je fond duidelijker maken

+ punten Je lettertype en achtergrond zijn netjes afgewerkt. Ook de Wolverine is duidelijk te zien dat daar je siggy om draait, en dat is dus ook erg goed bij een sig voor hoge score. Ook het effect er rond is heel leuk gedaan

EindTotaal Punten: 9.4

Eindbesluit: Heel goed gewerkt, ga zo door zou ik zeggen en wees er trots op _O_

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...