dion aan de macht Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 allo ik ben bij de missie van zeroshop (supply lines) en ik kom nie verder een keer had ik alle couriers en vlak voor het huis had ik geen brandstof en ik wou vragen om tips ofso pleas help me Reageren
Scooter Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 allo ik ben bij de missie van zeroshop (supply lines) en ik kom nie verder een keer had ik alle couriers en vlak voor het huis had ik geen brandstof en ik wou vragen om tips ofso pleas help me De kunst is zo snel mogelijk de goeie volgorde te vinden om het, het snelste te doen. Ik neem altijd eerst de koeriers in het westen, en dan steeds iets verder naar het oosten. Beetje moeilijk te zeggen, maar je moet gewoon de goede volgorde hebben. En niet te lang over één koerier doen. Probeer als je aankomt vliegen hem meteen al te raken. Als je dit niet zo goed kan, kan je ook landen en dan naar hem toe rijden en schieten. Succes ermee. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 (bewerkt) allo ik ben bij de missie van zeroshop (supply lines) en ik kom nie verder een keer had ik alle couriers en vlak voor het huis had ik geen brandstof en ik wou vragen om tips ofso pleas help me De belangrijkste tip die ik je kan meegeven, is dat je meer moet zweven. Je moet dus gas geven om de lucht in te komen, vervolgens de w loslaten, en met de 7 en de 9 zorgen dat je in de lucht blijft. Als je de w niet ingedrukt houdt, verbruik je (bijna) geen brandstof. Je kan het beste achter de courier landen. Dan druk je op ctrl, het schieten, dan raak je altijd de courier wel en is hij vrij snel dood.. Daarna weer opstijgen, en weer zweven. Als het je echt niet lukt, en je hebt hem op de pc, kan je het altijd vragen in het savegame aanvraag forum, er staan altijd wel mensen voor je klaar die hem even halen . Bewerkt: 19 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Hey welkom op het forum dion aan de macht Er is een klein trucje om minder fuel te vebruiken, wanneer je vaak op W druk (waardoor je vooruitgaat) verbruikt hij veel meer brandstof dan wanneer je hem een beetje laat zweven. Vlieg dus in het begin hoog in de lucht, wanneer je op een lekkere hoogte bent vlakbij een kourier van Berkley laat je je zaken, hiervoor hoef je dus niet W in te drukken. Door dit maniertje spaar je al heel wat brandstof. Ook heb ik nog een paar tips voor het vernietigen van de koeriers, je kan het beste vlak achter ze landen waardoor je ze snel en precies kunt neerschieten. Wanneer je dus de koerier ziet begin je al vol op hem te schieten, land dan achter hem en geef hem de volle lading. Wanneer je weer terug moet vliegen ga je eerst heel hoog vliegen, daarna laat je je dus weer een beetje zweven. Succes ermee Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 ty ik ga proberen wich me luck dion aan de macht Reageren
Whitedeath Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ik zit ook vast in die missie en heb het alle maal al 1x gedaan maaar elke x als ik die sanchez schiet rijd hij weg any tips there?(heb ps2 btw) Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) ik zit ook vast in die missie en heb het alle maal al 1x gedaan maaar elke x als ik die sanchez schiet rijd hij weg any tips there?(heb ps2 btw) Hey Whitedeath welkom op het forum Je kan het beste vlak voor of achter de Sanchez gaan landen, wanneer je voor of achter hem staat kan je hem overhoop knallen, hij zal dan bijna geen mogelijkheid hebben om te ontsnappen. Wanneer je dus achter hem land zal hij nog niet wegrijden, dit zal hij pas proberen wanneer je schiet. Wanneer je dat niet lukt kun je ook vanaf boven al beginnen te schieten, maar dan heb je kans dat hij ontsnapt. Hier nog wat tips van Wikigta.org Bij het dichts bij zijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Bewerkt: 26 september 2006 door Typhoon Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 hoi allemaal eindelijk ben ik klaar met supply lines (en de new model army heb ik ook gedaan) maar nu heb ik het probleem dat ik niet weet welke misies ik moet doen....Ik wordt niet gebelt nergens staat zo een teken wat nu?? pleas kan iemand me helpen bij voorbaad dank ,dion aan de macht Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) hoi allemaal eindelijk ben ik klaar met supply lines (en de new model army heb ik ook gedaan) maar nu heb ik het probleem dat ik niet weet welke misies ik moet doen....Ik wordt niet gebelt nergens staat zo een teken wat nu?? pleas kan iemand me helpen bij voorbaad dank ,dion aan de macht Ligt eraan waar je bent. Waarschijnlijk heb je '?' als teken, misschien over het hoofd gezien? Anders moet je even een paar keer in en uit de auto stappen of opslaan of wat dan ook. Je kan ook hier even je savegame posten en dan kijk ik even voor je. Of heb je Zero voor het laatst bewaard? Die is namelijk niet nodig voor de storyline verder te spelen, dus zou je die ook aan het einde kunnen doen. Bewerkt: 8 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 probleem1:toen ik zero tegen kwam op de kaart lukte die niet en heb ik alles gedaan in plaats van zero dus alles was al gedaan. probleem2:mijn savegame kan ik er nie afhalen want ik heb het op de ps2 maat tog bedankt probleem3:er ligt ook geen ? ofso iets dion aan de macht Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 probleem1:toen ik zero tegen kwam op de kaart lukte die niet en heb ik alles gedaan in plaats van zero dus alles was al gedaan. Je zegt dus dat je alles al hebt gedaan. Dus jij hebt de missie 'End of Line' al gedaan? Dan betekend dat natuurlijk dat je de storyline al hebt uitgespeeld. En dan is het dus ook zo dat je geen missies meer kunt krijgen, en je dus ook niet meer gebeld wordt voor een missie. Dus ik zou zeggen: op naar de 100%! Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Wat is de laatste missie voor zero's missie? Staat het tekentje van je vliegtuig nog in de woestijn? Want daar zijn ook missies die gedaan dienen te worden. Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) nou laat ik het zo zegge ik heb alles gedaan tot ik niks meer kon doen inplaats van zero en in het derde eiland kan ik nog geen eens eeen huis kopen... de laatste missie die ik dee was air raid en nee ook geen vliegtuigje jammer genoeg... maar ik moet nog wel de vlieg school afmaken.. Bewerkt: 8 oktober 2006 door dion aan de macht Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 nou laat ik het zo zegge ik heb alles gedaan tot ik niks meer kon doen inplaats van zero en in het derde eiland kan ik nog geen eens eeen huis kopen...de laatste missie die ik dee was air raid en nee ook geen vliegtuigje jammer genoeg... maar ik moet nog wel de vlieg school afmaken.. Kijk, daar is het punt. Je moet de vliegschool afmaken voor je verder kunt. Overal minimaal brons, dat is dus de volgende missie. Die '?' heb je dus ook al gehad, dat bleek Toreno te zijn. Van hem moest je dus ook de vliegschool doen. Als je de vliegschool hebt gedaan, unlock je 4 missies. Maar je kunt dan ook al naar Las Venturas. De vliegschool afmaken is dus wat je als volgende moet doen . Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) ok ty ik ga afmaken, ken ik daar dan ook huise kopen Bewerkt: 8 oktober 2006 door dion aan de macht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.