BaasB Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) ok ty ik ga afmaken, ken ik daar dan ook huise kopen Bedoel je huizen kopen in Las Venturas? Ja hoor, dat kan wel. Kijk hier maar eens: Klik. Hier staan alle savehouses die je kunt kopen (de oranje bolletjes), en alle savehouses die je na een bepaalde missie krijgt (de rode bolletjes). Even voor de duidelijkheid: In deze situatie kun je de savehouse niet kopen: En in deze situatie kun je de savehouse wel kopen: Bij de eerste situatie ben ik pas ergens aan het begin van het spel, daarom kan ik de savehouse nog niet kopen. Als je een savehouse niet kan kopen, zie je (net als op het eerste plaatje) een blauw huisje voor de savehouse, en een rood huisje op de radar en op de map. Bij de tweede situatie ben ik al heel ver in het spel, dus daar kan ik de savehouse wel kopen. Als je een savehouse wel kan kopen, zie je (net als op het tweede plaatje) een groen huisje voor de savehouse, en een groen huisje op de radar en op de map. Ik hoop dat je nu voldoende informatie over savehouses kopen hebt. Groeten BaasBart Bewerkt: 8 oktober 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.