deagle Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 (bewerkt) removed Bewerkt: 27 oktober 2010 door deagle Reageren
gybrus Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 (bewerkt) ' date='19 Sep 2006, 20:22:07' post='510179']alweer een tc... waar is dat berichtje nou?? niet zo negatief doen.... ookal heb je een beetje gelijk het is weer een nieuwe mod. maar ik zal je een beetje steunen. 1 vc is makkelijker te modden dan SA(persoonlijke mening 2 leuk dat het een beginnet mod is voor 3dsmax. maar ik zou wat meer hulp toevoegen voor beginners is het best makkelijk om de vide turt te bekijken van bradley helaas werkt die bij niet meer... daarna moddeltje maken (huisje ofzo) dan de video tut bekijken van BLASTOV (whoei) objeckt in sa zetten .. paar begin tips voor mensen die echt nog nooit hebben gemod.(haast nooit is beter ) dan kom ik terug in je begin indeling ziet er goed en doordacht uit snap alleen het gedeelte van namen en kaart niet daarvoor heb je namelijk ook al een kaart... maargoed nu de meeste beginnende modders al zijn aangemeld bij andere modificaties zal je volgens mij niet veel belangstelling krijgen... naja. wat wou ik nou eigenlijk zeggen... ooh ja laat alvast een paar moddels van jezelf zien (het meest effectieve is je mooiste moddel) paar ideen voor de mod en ga zo maar door. bedenk alvast een sfeer. wat ook leuk is meerdere eilanden en dan op verschillende eilanden een verschillende sfeer. bla bla bla naja hier kan jezelf ook wel op komen dus ga het er nu niet teveel over hebben. maar wel een tip als de mod goed bezig is zou ik toch proberen om samen te gaan werken met een andere beginners mod om zo een grotere mod te maken en ach doe je best greets wens je veel succes toe. Bewerkt: 19 september 2006 door gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.