Rullez Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb nou Adobe Photoschop 3.0 Nou snap ik het niet echt want kan ik hiermee nou mijn plaatjes bewerken of is het voor iets anders bedoeld. dus weet iemand wat ik hiermee kan doen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 PS 3.0 is welliswaar een verouderde versie, maar de basisfuncties zijn nagenoeg hetzelfde aan de nieuwere versies. Met Photoshop kan je een hele hoop. Je kan bijvoorbeeld foto's bewerken/veranderen/verfraaien, maar je kan ook volledig nieuwe designs maken. Lees allereerst even de Photoshop Guide even door, daarmee kom je al een heel eind. Zodra je dat gelezen hebt, kan je ===>hier<=== vele tutorials vinden. Daarmee kan je leren hoe je bepaalde signatures maakt. Voor vragen en hulp kan je bij de Photoshop Helpdesk terecht, daar kan je vragen stellen die betrekking hebben op de Photoshop. Daarnaast is het altijd goed om gewoon te experimenteren met Photoshop, dus gewoon diverse functies uitproberen, en kijken wat er gebeurd. Zo leer je al een hele hoop. Lees ook even de documentatie van het programma, want daar staat ook altijd een hoop uitleg in. Hopelijk kom je hiermee een beetje opweg.. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Welke photoschop raad jij mij dan aan? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Welke photoschop raad jij mij dan aan? Dat ligt aan jouw financiele mogelijkheden.. De nieuwste versie van Photoshop, CS2 genaamd, is niet bepaald een koopje. Ik weet het niet precies, maar volgens mij ligt de prijs van CS2 bij de €650,-. Met Photoshop 3.0 kan je ook al een heel eind komen, helemaal aangezien je net ermee begint. Maar goed, zoals ik al zei, bekijk eerst de links even in mijn vorige post, en experimenteer met Photoshop. Daarmee kom je al een heel eind. Wat je wel kan doen is even op Adobe.com kijken, daar kan je een probeerversie van 30 van CS2 downloaden. Lees: 30 dagen! Daarna zal je het moeten kopen, want je kan het daarna niet meer gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.