Lampje Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 (bewerkt) Hallo, Ik zag op WikiGTA dat er bij nogal veel auto's onbekend waren (gebaseerd op) Hier door dacht ik zal ik eens op zoek gaan en ja groot aantal wel gevonden Google[/font] Ik weet niet of dit al bekent was bij de Medewerkers van WikiGTA, Maar toch post ik het SUV's & Stationwagons Solair - '92 Honda Accord 2 Deurs Cadrono - '89 Chevy Z24 Cavalier Feltzer - '90 Mercedes Benz SL Convertible Fortune - '92 Ford Thunderbird Hustlet - Ford Hotrod Majestic - '85 Buick Regal Manana - Dodge Aries Picador - '68 Chevrolet El Camino Previon - '88 Nissan Pulsar Tampa - '66 Chevy Corvair Virgo - '80 Lincoln Mark 7 Windsor - '66 Jaguar XKE 4-Deurs Glendale - '68 Plymouth Fury Greenwood - '87 Chrysler Fifth Avenue Intruder - '91 Chevrolet Lumina Merit - '92 Mercury Grand Marquis Nebula - '87 Buick Century Oceanic - '58 Dodge Coronet Premier - '91 Chevrolet Caprice Primo - '87 Toyota Corolla Sentinel - '91 BMW 5251 Stafford - '74 Rolls Royce Shadow Washington - '89 Lincoln Mark 7 Willard - '91 Dodge Dynasty Muscle Cars Phoenix - '79 Pontiac Trans Am Sabre - '78 Oldsmobile Cutlass Street Racers Flash - '90 Honda Civic hatch Uranus - '91 Mitsubishi Eclipse Ik hoop dat jullie er iets aan hebben Lampje Edit: Hebben jullie er iets aan? Anders ga ik natuurlijk niet verder zoeken Bewerkt: 22 september 2006 door Lampje Reageren
Baffie Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Ik vind het wel leuk, ik ben ze er nu in aan het zetten, wat mij betreft mag je doorgaan. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 Google is geen bron. Je kan dit gewoon van een andere website hebben gekopieerd. Graag een goede bron vermelding toevoegen. Reageren
Lampje Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) Het komt ongeveer van een andere site af ja, Maar ik kijk ook met het plaatje van Wikigta en op Google (afbeeldingen) of het allemaal klopt, Een paar kloppen dus ook helemaal niet Ik ga morgen door... Bron: http://faqs.ign.com/articles/574/574107p1.html ... Je kan dus eigenlijk nu gewoon zelf daar kijken = \[/font] Ik zeg ook niet dat de bron Google is... Maar als je 1 ding in typt bij Google kan je zo redelijk veel namen die jullie nog niet hebben opzoeken... Terwijl ik het gewoon binnen 2 minuten vindt Bewerkt: 23 september 2006 door Lampje Reageren
NIELS_ Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Tja, het is niet het belangrijkste van wikiGTA Reageren
Bassiej Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik had er ook een paar bij luchtvoertuigen. Al Eerder gepost in 'ideeenbus' maar geen reactie op gekregen: Ik heb een paar toevoegingen bij een paar van de luchtvoertuigen op WikiGTA (SA). Het gaan om 'gebaseerd op', bij specificaties. Bij veel luchtvoertuigen staat er onbekend. Of dit nu is omdat jullie er nog niet aan toegekomen zijn of dat jullie het niet weten / kunnen vinden maakt niet uit, maar ik heb even wat opgezocht en dat bespaart jullie weer wat tijd Hieronder staan de namen van de echte voertuigen met daarachter welk GTA:SA voertuig erbij hoort: - Sikorsky S70C Firehawk - Raindance - Hawker Siddeley Harrier - Hydra (Hoewel er toch opvallende verschillen zijn is dit het enige vliegtuig/straaljager die verticaal kan opstijgen) - Cessna 172 - Dodo - Cessna 185 - Skimmer - Sikorsky UH-3 Sea King - Leviathan - Pitts S-2B - Stuntplane - Bell 206L3 LongRanger - Maverick - Baby Belle - Sparrow Zie ook het plaatje hieronder. Daar kun je goed de grote gelijkenissen zien! Het is misschien niet hele belangrijke informatie maar het maakt WikiGta toch weer een stukje completer ! Ik hoop jullie hiermee een beetje geholpen te hebben [edit: Misschien is het handig om op Wikigta bij voertuigen onderscheid te maken tussen Helicopters en Vliegtuigen ] Bassiej (Klik voor een vergroting) Ik heb geen directe bron, het zijn wat informatiesites van helicopters, (voor zover ik ze zelf niet wist). Verder kun je ook het plaatje raadplegen op de gelijkenis te zien! Tja, het is niet het belangrijkste van wikiGTA Daar ben ik het wel mee eens, maar het maakt WikiGTA toch weer een stukje completer ! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Bassiej Reageren
Kalkoenman Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 volgens mij is de solair gebaseerd op de mercury sabre. het is iig niet de honda accord, want die heeft andere achterlichten en toen ik de mercury sabre zag staan dacht ik echt gelijk aan de solair. er zijn echter op internet bijna geen afbeeldingen van de betreffende mercury sabre te vinden, miss kunnen jullie er zelf een vinden om m te vergelijken. Reageren
repsollenny Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 nevada= douglas dc3 bron: jetphotos.net andromada= C17 globemaster 3 beagle= Britten-Norman BN-2B-21 Islander bron: http://www.airliners.net/open.file?id=0401742&size=M Reageren
Jorair Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik heb ook nog een voertuig. Bij GTA Vice City Stories zijn de armadillo en de air ambulance gebaseerd op de Huey. Op de foto van wikiGTA is het door de hoek moeilijk te zien, maar als je ze beiden van de zijkant bekijkt, zie je dat de gelijkenis met de Huey treffend is. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) nevada= douglas dc3 bron: jetphotos.net andromada= C17 globemaster 3 beagle= Britten-Norman BN-2B-21 Islander bron: http://www.airliners.net/open.file?id=0401742&size=M Ik vind die foto van de bron helemaal niet lijken op de Beagle Bewerkt: 15 april 2007 door Da Phoenix Reageren
PIERRO P Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik weet nog wat wagens. Tornado: Gebaseerd op een Chevy Impala uit 1957 Voodoo: Gebaseerd op een Caddilac Eldorado uit 1959 Phoenix: Gebaseerd op een Pontiac Trans AM uit 1970 Picador: Gebaseerd op een Chevy El camino SS uit 1970 Sabre: Gebaseerd op een Chevy Chevelle uit 1970 Linerunner: Gebaseerd op een Kenworth W900 Landstalker: Gebaseerd op een GMC (reed laatst door de straat. ik zag niet wat voor een GMC ) Yosemite: Gebaseerd op een Dodge Ram Maverick: Gebaseerd op een Jet ranger (gezien op discovery Top 10 helikopters) Reageren
Sseb Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 SUV's & Stationwagons Huntley = Range Rover Freelander Landstalker = Ford Explorer 1991 Mesa = 1992 Jeep Wrangler Moonbeam = 1990 Chevy Astrovan Perennial = 1967 Chevy Nova Wagon Rancher = Chevy Blazer Regina = Chevy Caprice Estate Romero = 1978 Cadillac Victorian Hearse Solair = Ford Taurus wagon Stratum = Honda Accord Wagon 2-Deurs Alpha = 1992 Dodge Stealth Blista Compact = 1985 Honda CRX Bravura = Mercury Cougar 1991 Buccaneer = 1972 Chevy Monte Carlo Cadrona = 1992 Chevy Cavalier coupe Club = 1992 Volkswagen Golf GTI Esperanto = 1975 Cadillac Eldorado Feltzer = 1989 Mercedes SL convertible Fortune = 1992 Ford Thunderbird Hermes = 1950 Mercury Hustler = 1938 Ford Coupe Majestic = Buick Grand National / Chevy Monte Carlo Manana = Dodge Aries Picador = 1985 Chevy El Camino Previon = 1985 Honda Prelude Stallion = 1970 Oldsmobile Cutlass mixed with a 1978 Ford Pinto Tampa = Dodge Roadrunner Virgo = 1977 Ford Thunderbird with 80s Lincoln Mark VII rear end Windsor = 4-Deurs Admiral = 1989 Mercedes Benz 300D Diessel Elegant = Buick Roadmaster Emperor = 1990s Infinity J30 Glendale = Dodge Dart Greenwood = 1985 Chrysler 5th Avenue Intruder = 1991 Chevy Lumina Merit = 1992 Mercury Grand Marquise of 92 Ford Crown Victoria Nebula = 1986 Buick Century Oceanic = 1958 Chevy Bel Air Premier = 1992 Chevy Caprice Classic (bubble versie) Primo = 1987 Oldsmobile Cutlass Cierra Sentinel = 1991 BMW 525i Stafford = 1977 Rolls Royce Shadow Stretch = 1992 Lincoln Town Car limo Sunrise = 1991 Honda Accord sedan Vincent = 1989 BMW 325i Washington = 1989 Lincoln Mark V Willard = 1991 Dodge Dynasty Tahoma = 1986 Monte Carlo sedan (er is geen de zelfde tahoma is R* ontwerp) Muscle Cars Buffalo = 1987 Camaro Iroc Clover = 1971 Buick Skylark Phoenix = 1980 Pontiac Trans Am Sabre = 1970 Chevy Chevelle Street Racers Elegy = 1992 Nissan Skyline Flash = 1992 Honda Civic hatchback Jester = 1992 Toyota Supra Sultan = 1992 Subaru Impreza Uranus = 1992 Mitsubishi Eclipse Sportwagens Banshee = 1992 Dodge Viper RT Bullet = 1990 Ford GT40 Cheetah = 1990 Ferrari 512 Tessarosta Comet = porsche 911 cabrio Hotknife = 32 ford hotroded Hotring Racer = nascar t-bird Infernus = 1992 Acura NSX Super GT = 1992 Mitsubishi 3000GT Turismo = Ferrari F40 ZR 350 = 1992 Mazda Rx7 Euros = 1992 Nissan 300x mijn eerste deel ben bezig met meer Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 uuhh de comet is is porsche 911 targa (turbo) Reageren
rashond Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 S.W.A.T. = V-100 Commando Armored car (dat is dat kleine tankje, niet het busje) en is de superGT niet een toyota supra van omstreeks 1990? Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Ik heb in 'Foutje gevonden' al veel van de oorspronkelijke modellen geplaatst voor Vice City, met foto's. Moet ik die nu hierheen verplaatsen of wat? Whatever, hier is die lijst: Ik heb hier wat info over de wagens in Vice City die ontbreekt op WikiGTA. De (Cuban) Hermes is duidelijk een gecustomizde Mercury (Mercury is nog steeds een onafhankelijk merk en daarom is Ford Mercury niet correct ) uit het tijdspan 1948-1951, zoals er al duizenden van bestaan: http://images.google.nl/images?svnum=10&am...eldingen+zoeken De Voodoo is een Chevrolet uit 1960, geen Impala, afgaande op de snelheid, maar een Bel Air, uiteraard aangepast voor het custom-car doeleinde De Glendale heeft de achterkant, en waarschijnlijk ook het midden van een Dodge uit 1961: Met de voorkant van een Ford, gok ik, aangezien de grille lijkt op een omgedraaide T-bird grille: De Sabre is een Buick Skylark (1970-1972)(Bovenste foto) met een voorkant en achterbumper (waarschijnlijk van een Oldsmobile 4-4-2 [Onderste foto]): De Oceanic heeft two-tone spuitwerk dat lijkt op dat van een Oldsmobile van eind jaren 50: De Esperanto heeft de voorkant van een Lincoln van midden jaren 70, Maar een achterkant die neigt naar Cadillac: De Liferunner/Packer zijn geënt op Peterbilt-trucks: De Benson op Fords... De Politiewagen/Taxi is afgeleidt van de 1980 Ford Thunderbird: Van de Cab is het wel erg makkelijk om te zeggen dat hij van de Checker Cabs af komt, maar ik kan voor zover geen betere vergelijking vinden, later misschien wel Al deze wagens zijn geproduceerd en geen enkele foto is gemanipuleerd. Dit zijn allemaal feiten. Btw, de Comet is een Porsche met de koplampen van een Mazda Cosmo van begin jaren 60 Groeten SabreTurbo Bewerkt: 8 mei 2007 door SabreTurbo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.